wckwok99 當前離線
中級會員
10個9.9個都係燒焊,打開睇吓,冇焊機就比較麻煩 Simple 發表於 2013-8-6 10:51
TOP
hktravel 當前離線
d7llmh 當前離線
想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ... hktravel 發表於 2013-8-6 13:59
mhdante 當前離線
kammoo 當前離線
進階會員
Simple 當前離線
xdavid 當前離線
sy0791 當前離線
我不懂,但師兄會不會乾脆成個閘換了比較快? mhdante 發表於 2013-8-6 14:43