10個9.9個都係燒焊,打開睇吓,冇焊機就比較麻煩
Simple 發表於 2013-8-6 10:51


拆焊唔難, 用個磨機便可以, 但是想裝番把鎖而唔用焊機便要看有無內有鐵框借力安裝, 睇到情況才知點做.

TOP

本帖最後由 hktravel 於 2013-8-6 14:01 編輯

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。

TOP

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ...
hktravel 發表於 2013-8-6 13:59


仲以為係唔畀EX入屋

TOP

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ...
hktravel 發表於 2013-8-6 13:59



我不懂,但師兄會不會乾脆成個閘換了比較快?

TOP

拆咗塊面板先講啦。
有時鎖芯cake 住,扭得唔順,
可能內里其他機構缺油拖住,
加返油就得,未必需要換鎖。

TOP

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ...
hktravel 發表於 2013-8-6 13:59


唔順更加要打要check吓,被鎖屋外,要比錢爆鐵閘重麻煩

TOP

我啱啱先整完....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我燒左3隻不秀鋼馬仔上去, 鍾意幾時換都得

TOP

本帖最後由 hktravel 於 2013-8-7 14:27 編輯
我不懂,但師兄會不會乾脆成個閘換了比較快?
mhdante 發表於 2013-8-6 14:43


成副閘換過要四千幾起碼。而家就算請人換把鎖都係幾百蚊。況且道閘其它地方完全冇問題,支持環保。

TOP