Moderator 當前離線
主機板主
特級會員
假如果日屋企有人病就一定要開啊,起碼有鮮風入,如果唔係D病菌焗住響屋企,自己人吸番晒,到時變左全家一齊 ... ♀ZENKI♂ 發表於 2013-7-18 00:06
TOP
BEpsilon 當前離線
進階會員
我住村屋, 氣孔唔開得: 入蚊蟲 ken_nx 發表於 2013-7-16 13:28