假如果日屋企有人病就一定要開啊,起碼有鮮風入,如果唔係D病菌焗住響屋企,自己人吸番晒,到時變左全家一齊 ...
♀ZENKI♂ 發表於 2013-7-18 00:06

其實甚少病菌可以透過空氣傳播
大部份都係飛沫/體液傳播

TOP

我住村屋, 氣孔唔開得: 入蚊蟲
ken_nx 發表於 2013-7-16 13:28

我都係。開了掣就實無法安睡!

TOP