您個理論可行,但會晤會用到眼訓
一時忙記收藏個Mon起身時撞到都好傷.

TOP

您個理論可行,但會晤會用到眼訓
一時忙記收藏個Mon起身時撞到都好傷. ...
yhcheng28 發表於 2013-1-24 20:07



    多謝關心,應該唔會!

TOP

窗花通常係上係橫骨度
同口螺絲係平口穿唔到出面
jackwong717 發表於 2013-1-24 18:52


你講你個架粒鏍絲唔會出街? 唔用絲母會唔會危險左D ?

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-1-24 21:10 編輯
你講你個架粒鏍絲唔會出街? 唔用絲母會唔會危險左D ?
lawrencelau1 發表於 2013-1-24 20:39


只要螺絲用得岩, 問題不大

方法1
鋁窗打洞後再開 M4 M5牙, 用機牙螺絲上收緊...只要控制好長度就唔會頂..
但LCD 架的洞要自己鑽大D, 還要在LCD架上做一個Countersink 位..


方法2
當然也有另一做法, 係打M3洞後, 在鋁窗外面做countersink 位, 再放入M3螺絲, M3鏍絲母向屋內位置...
Countersink 做得好, 螺絲頭應該同 鋁窗水平的, 玻璃膠封好Countersink 位置就可以

TOP

只要螺絲用得岩, 問題不大

方法1
鋁窗打洞後再開 M4 M5牙, 用機牙螺絲上收緊...只要控制好長度就唔會頂. ...
kamcm 發表於 2013-1-24 21:01


M4, M5 咁幼???夠唔夠力架 ?
話就話鋁框夠硬 。。。。但mon 架本身要受好多力WO
跌左落黎就好牙煙 。。。。

TOP

M4, M5 咁幼???夠唔夠力架 ?
話就話鋁框夠硬 。。。。但mon 架本身要受好多力WO
跌左落黎就好牙煙  ...
lawrencelau1 發表於 2013-1-24 21:23


窗花都係用M4, M5
由於是受力, 所以要落Countersink 位

TOP

窗花都係用M4, M5
由於是受力, 所以要落Countersink 位
kamcm 發表於 2013-1-24 21:25


鋁窗夠"輕"就話姐
mon 架重好多wo, 最怕係爆框跌落ja

TOP

唔會對住窗口,
因為我會瞓係床度
窗係我左手面
裝左單臂架就可以伸出來對住我
放部NB+kb+mouse,方 ...
jackwong717 發表於 2013-1-24 18:45

哦,原來係咁 .... 其實有冇窗台? 有嘅話 條臂要好長
手繪都好正 最緊要清楚

TOP

鋁窗夠"輕"就話姐
mon 架重好多wo, 最怕係爆框跌落ja
lawrencelau1 發表於 2013-1-24 21:29


用之前說的方法2, 只要螺母收得緊, 用力夾實左隻鋁窗, 唔怕佢會趺
同埋 鋁窗 骨唔係好多位, 所以要當心鑽的洞不能太近邊位 / 太大 反而咁會有機會爆框

* 另外, 記得用不銹螺絲....

TOP

用之前說的方法2, 只要螺母收得緊, 用力夾實左隻鋁窗, 唔怕佢會趺
同埋 鋁窗 骨唔係好多位, 所以要當心鑽 ...
kamcm 發表於 2013-1-24 21:55



    Thx意見,鋼螺絲!

TOP