shingzhk 當前在線
進階會員
回復 skybread 總有D不詳預感 jamesting 發表於 2012-12-27 14:59
TOP
肥寶 當前離線
回復 shingzhk 冷氣開關都OK 至於光暗就應該唔識 ================================= 咁ARDUI ... 肥寶 發表於 2012-12-27 16:26
FUYL 當前離線
中級會員
回復 shingzhk 請問高人,何謂"點LED"? IDE=Integrated development environment? 肥寶 發表於 2012-12-27 17:10
回復 shingzhk OK 高手 其實我學緊8051 D 普通野,但見RS成日賣廣告,所以有興趣學下 thank you:a ... 肥寶 發表於 2012-12-27 17:32