回復  skybread


總有D不詳預感
jamesting 發表於 2012-12-27 14:59

又唔好感講,判死刑都比個原因樓主先啦

先唔提微電控制果part, 樓主有冇一般家電常識? 好多電器唔係就感比電/斷電, 就可以control吧
燈光<= 220V AC吧, 光暗點control? 自帶? (慳電膽果種on/off 自跳dimming)  手動比PWM? <= 起碼relay做唔到吧,如果想長命百歲

冷氣機關關<= 自己整個IR LED program, 拉線對準接收位
用program扮搖控器係可行,不過起碼唔係新手做得到吧

TOP

回復 11# shingzhk


    冷氣開關都OK

至於光暗就應該唔識

=================================



咁ARDUINO D PROGRAM 難唔難寫?

係乜語言? C?

我係一個新手

TOP

回復  shingzhk


    冷氣開關都OK

至於光暗就應該唔識

=================================



咁ARDUI ...
肥寶 發表於 2012-12-27 16:26

由淺入深,起碼識"點LED"再說吧
重要既唔係"識唔識用粒MCU" 而係將target 實踐既方法,
E.g. 做dimming, 要睇AC / DC, 做法有PWM, Control Current , Control Voltage...其中又各有好壞
冇呢Dconcept 玩到粒U識飛都冇用

我冇寫過Arduino, 我玩8051 / PIC既 (反正用起黎都一樣吧,聽說arduino 算最易玩)
都係support Assemble / C, 不過要哂時間習慣粒U d register 點set同個IDE tools

TOP

本帖最後由 肥寶 於 2012-12-27 17:14 編輯

回復 13# shingzhk


    請問高人,何謂"點LED"?

IDE=Integrated development environment?

TOP

回復 10# edwardfcy


    或者接完電後晌到報平安

TOP

回復 15# FUYL


    即係點?

會爆炸?

TOP

回復  shingzhk


    請問高人,何謂"點LED"?

IDE=Integrated development environment?
肥寶 發表於 2012-12-27 17:10

學玩MCU第一步,
整幾粒LED仔, 幾粒switch仔
禁落去, LED發光, 再禁,熄燈....
對MCU, I/O Port, Register 有D concept 再講
可以Google下 Arduino LED 之類既keyword , 如果係想學

如果係想玩下所謂"智能家居",建議買成品

TOP

回復 17# shingzhk


    OK 高手

其實我學緊8051 D 普通野,但見RS成日賣廣告,所以有興趣學下


thank you

TOP

回復  shingzhk


    OK 高手

其實我學緊8051 D 普通野,但見RS成日賣廣告,所以有興趣學下


thank you:a ...
肥寶 發表於 2012-12-27 17:32

雖然想講唔洗客氣,不過唔好叫我高手, 純粹路人甲
BTW, 要學, 比起睇書慢慢學, 都係搵個project 跟住做, 唔明再搵書/問人solve 比較快

TOP

回復 19# shingzhk


    下年有個PROJECT (高人應該知我係乜水) 希望您到時幫下小弟

TOP