YES_MAN 當前離線
進階會員
TOP
~Hei~ 當前離線
中級會員
用多芯線會唔會易拉D YES_MAN 發表於 2011-10-22 14:18
3K 當前離線
SE
yhcheng28 當前離線
風之小文 當前離線
有爽身粉又有滑石粉。 拉唔到係人嘅問題,唔係喉嘅問題。 6mm2 外徑只係 5.2mm ... Joe_Black 發表於 2011-10-22 12:03
如果3-4 個曲係90度曲的話.....要搵超人拉先得 仲要睇下個曲屈得好唔好.....GU 同 PVC 都唔同. ... 3K 發表於 2011-10-22 14:53
回復 風之小文 灰+啡 得0.07Mohm ~Hei~ 發表於 2011-10-22 15:56
20mm燈喉過4條6mm線要有曲位走比較身苦,建議你用大D 1"寸燈喉得唔得,外觀比較粗小小但好做好多. ... yhcheng28 發表於 2011-10-22 14:54