用多芯線會唔會易拉D

TOP

用多芯線會唔會易拉D
YES_MAN 發表於 2011-10-22 14:18

6mm, 7蕊

TOP

如果3-4 個曲係90度曲的話.....要搵超人拉先得
仲要睇下個曲屈得好唔好.....GU 同 PVC 都唔同.

TOP

20mm燈喉過4條6mm線要有曲位走比較身苦,建議你用大D 1"寸燈喉得唔得,外觀比較粗小小但好做好多.

TOP

有爽身粉又有滑石粉。
拉唔到係人嘅問題,唔係喉嘅問題。

6mm2 外徑只係 5.2mm


  ...
Joe_Black 發表於 2011-10-22 12:03


咁你又唔好講到咁肯定!
老老實實,你有冇造過喉,拉過線先??

如果果4,5個曲屈得死,新喉篤穿線帶都難啦!
篤穿線帶要拆曲先穿到電線...
但重新拉線係冇得拆曲架...

當你曲唔死,但燈喉舊左,
有沙石、塵入左去,咁條喉就瑟死左架啦....
拉到舊線出黎都未必穿到新線架啦

另外,唔知佢點"三相線絕緣數值低"法
如果電線o係燈喉入面撞左線、燒左線,
咁好大可能電線會癡住燈喉內壁,咁就舊線都未必拉到出黎啦

TOP

回復 15# 風之小文

灰+啡 得0.07Mohm

TOP

如果3-4 個曲係90度曲的話.....要搵超人拉先得
仲要睇下個曲屈得好唔好.....GU 同 PVC 都唔同. ...
3K 發表於 2011-10-22 14:53

唔係90度,但我諗最少都有120-130度

TOP

回復  風之小文

灰+啡 得0.07Mohm
~Hei~ 發表於 2011-10-22 15:56


其實睇數值上都唔知情況點
但始終 多線+喉長+多曲
都幾難再拉到....

good luck.....

TOP

20mm燈喉過4條6mm線要有曲位走比較身苦,建議你用大D 1"寸燈喉得唔得,外觀比較粗小小但好做好多. ...
yhcheng28 發表於 2011-10-22 14:54

喉已經入哂牆無得攪,而家只可以換線

TOP

回復 19# ~Hei~
噢真係要等高人出手喇!

TOP