無記錯既話,同時高溫(30-40度攝氏),一年可以無成三四成
itwantwant 發表於 2018-7-17 23:08

長期儲存的話廠方建議的溫度係唔好超過20度

TOP

儲存時容量唔係越低越好,電池廠家出廠時(40%~50%)就係最理想嘅儲存/運輸容量。

可以參考吓:

...
dcc2000 發表於 2018-7-18 00:20

要長期儲存,一般我都會放電到3.7V,咁樣即使存放二年,容量減少都會在5%以內。

TOP

儲存條件合適嘅話,鋰電池可以好長命,我有幾粒2007年出廠唔常用嘅P記CGR18650CF(標示容量2250mAh),到依家仍有1800mAh~1900mAh容量(以600mA負載測試)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

淘咗6粒P記電。話筒友,減我5蚊,但有2粒少少凹

想問IC99有無得set放電截至電壓,放到2.8V左右測容 ...
Joe_Black 發表於 2018-7-24 09:38

Manual 有講可以set截止電壓,鋰電預設係放到 2.75V,亦可自己調。



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來default 放電到2.75V
只不過係,放完無理佢,佢慢慢升返 3.3V。即使 discharge SET 1,放完電停止都係 ...
Joe_Black 發表於 2018-7-24 21:34

正常現象,放完電電壓係會上升返少少的,但這時的電壓是虛的,有電壓而冇電量

TOP

各位ching,其實你們買18650電池的用途是否只限於共田芭蕉扇?!

如果不是.....仲有咩地方可以用到?! thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

里鐵電池 基本上 放哂電都冇問䊤題

TOP