idolclub 當前離線
特級會員
無記錯既話,同時高溫(30-40度攝氏),一年可以無成三四成 itwantwant 發表於 2018-7-17 23:08
TOP
儲存時容量唔係越低越好,電池廠家出廠時(40%~50%)就係最理想嘅儲存/運輸容量。 可以參考吓: ... dcc2000 發表於 2018-7-18 00:20
dcc2000 當前離線
進階會員
Joe_Black 當前離線
Banned
淘咗6粒P記電。話筒友,減我5蚊,但有2粒少少凹 想問IC99有無得set放電截至電壓,放到2.8V左右測容 ... Joe_Black 發表於 2018-7-24 09:38
原來default 放電到2.75V 只不過係,放完無理佢,佢慢慢升返 3.3V。即使 discharge SET 1,放完電停止都係 ... Joe_Black 發表於 2018-7-24 21:34
kens4 當前離線
啊甘 當前離線