棋靈王~藤原佐為 當前離線
持有一部XB 360
進階會員
有冇辦法令佢5MIN唔關MON?? 得5min點用 bbp082674 發表於 2012-11-28 11:29
TOP
bbp082674 當前離線
你真係用緊佢個芒唔會關架wor. 你手指摸過一次個芒佢就重新count過架啦 係你完全唔掂部機開始計5min佢先 ... 棋靈王~藤原佐為 發表於 2012-11-28 11:40
手指摸過一次個芒 呢個係問題的重點 , 我睇篇新聞, 點計5min內都唔會睇到一半 用手指摸過一次個芒 睇小說 ... bbp082674 發表於 2012-11-28 11:44
5分鐘wor!! 公仔麵都煮到2個 地鐵都來左幾班 咁細個芒顯示既範圍. 數埋最盡都係2 三百字......睇唔到5mi ... 棋靈王~藤原佐為 發表於 2012-11-28 11:50
boysbehei 當前離線
果個係例子之一....而且本人睇字比較慢 5min咁短 就算係whatsapp都會超啦... 睇完人回覆....諗一諗...想 ... bbp082674 發表於 2012-11-28 12:02
看WHATSAPP要5MINS.............. 看世紀大文章??? boysbehei 發表於 2012-11-28 12:10
kwongsir86 當前離線
中級會員
夢雪影 當前離線
SamuelNSH 當前離線
想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長?? bbp082674 發表於 2012-11-25 19:10
樓主 知唔知果 流量監控 係920邊到???我找不到既.... 夢雪影 發表於 2012-11-28 18:01
小明~ 當前離線