ching有冇打算貼mon貼
聽日講好難搵 弧面又難貼
唔貼又驚花

TOP

可唔可以測試左相機先? 一般 review 其他網或者 youtube 大把.

反而重要既相機, 無咩人試........ 通常拍條片證明 OIS 有用就算

TOP

想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長??

TOP

米王
期待軟件報告

TOP

回復 22# ponghk


   

TOP

電腦整番…會盡快出帖

TOP

想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長??
bbp082674 發表於 2012-11-25 07:10 PM

820/920兩部行機都玩過,最長5分鐘

TOP

支持!!  920 好靚!

TOP

[OFFTOPIC]我見到realforce 10週年!!!!

期待繼續睇REVIEW

TOP

820/920兩部行機都玩過,最長5分鐘
寂寞的FSY 發表於 2012-11-28 08:22


有冇辦法令佢5MIN唔關MON??
得5min點用

TOP