我認為Lumia720更有吸引力,我最討厭那個按鈕,不明白為什麼在Windows Phone中使用。以前Focus(I917)沒有這樣的按鈕。唯一優點是可以換電池。如果價格可以低至Lumia720我會考慮。

TOP

用電量如何?

TOP

粒Windows按鈕根本唔需要係實體鍵,佢硬要整實體鍵既目的睇怕都係因為要突顯自己既"風格"
有自己既風格本來係好事,只可惜佢既單一鍵風格係抄襲自iPhone,於是望落個實體鍵只會feel到乜野叫冒牌貨,真係俗不可耐

TOP

支持 支持!!

TOP

回復 12# prowede

我今日帶住920同Ativ S,七點半出門,兩部機用法差唔多,無打過電話,只係上下網同埋打下遊戲,夜晚十點920有54%電,Ativ S有89%,相當夠用。

好多人唔鍾意中間粒制,我個人覺得無咩所謂,我鍾意佢mon大,可換電,夠薄夠輕,速度同920基本一樣。3G或4G更加唔係問題,我從來唔會用手機睇戲或youtube,收下email send下whatsapp,你比2G我都無問題。

部920本來係老婆用,依家有新機當然比返我,佢就拎左部S去用,非常開心,因為佢一直話920太厚重,依家輕好多,最重要平,720咁上下既價錢,買到920同級既機,除左影相比唔上920,鈴聲無920咁大,佢覺得其他都好好。

TOP

不過呢個開箱有少少驚喜,d相係用Lenovo S920影的,都見得下人。
當然同我另一部Lumia 920仲有距離啦,一分錢一分貨。

TOP

我認為Lumia720更有吸引力,我最討厭那個按鈕,不明白為什麼在Windows Phone中使用。以前Focus(I917)沒有 ...
pslleung 發表於 2013-5-29 16:37


要msm8960降價到msm8227先考慮
好野

TOP