本帖最後由 Riva 於 2012-9-23 18:53 編輯
把下手到最後唯返條數
每部係蝕住賣
賣得越多,蝕得越多...
hk852 發表於 2012-9-23 13:48


S40 仲用緊ARM11 CPU,雖然制程成熟已經快咗好多,但都係平價U,又只係得311有wifi,好難會蝕,不過賺唔多lo
宜家Nokia 係功能手機補貼 Lumia 銷售

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

現在都快10月尾

有消息幾時發售呀
CKW 發表於 2012-10-22 00:46

305與311已經有售。
我之前問過Nokia Showroom的職員,他們說香港未有計劃引入306。

TOP

如果係平價機,我覺會出實體鍵吸引D,我有時想塞入褲袋偷禁...

TOP

想入 311, 有冇人試過好唔好用?

TOP