回復 26# mktong


  Symbian 4系 5系有邊隻 web browser 識 swap 個 cache 去 SDcard ? Load 頭一頁網都會唔夠 RAM.

TOP

回復  mktong


  Symbian 4系 5系有邊隻 web browser 識 swap 個 cache 去 SDcard ? Load 頭一頁網都會唔 ...
postmaster 發表於 2012-6-12 18:48


S40 新系列轉左預設瀏覽器,
用類似Opera 的方式, 經Nokia Server 壓縮及處理完先射去比user,
話可以減輕s40 的資源. 成果係點就要等用戶去試.

TOP

S40 新系列轉左預設瀏覽器,
用類似Opera 的方式, 經Nokia Server 壓縮及處理完先射去比user,
話可以減 ...
mktong 發表於 2012-6-12 20:37

我係Opera用同樣功能結果係慢左
(唔知網絡流量有無減少)

TOP

我係Opera用同樣功能結果係慢左
(唔知網絡流量有無減少)
alexngai 發表於 2012-6-12 21:40


我以前的經驗係2G Network, 簡單的web 開左opera turbo 後會慢左.
但大食web 開左就快左.
當去到3G Network 時, 開左Turbo 之後只有慢無快過.

Nokia 呢隻係點就唔清楚, 要等試過的人分享.

TOP

回復  mktong


  Symbian 4系 5系有邊隻 web browser 識 swap 個 cache 去 SDcard ? Load 頭一頁網都會唔夠 RAM. ...
postmaster 發表於 2012-6-12 18:48



   唔夠 RAM係當年死症...希望大幅改善

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可惜可惜

TOP

吾明點解nokia甘排斥android
早早你 發表於 2012-6-10 22:35

佢既設備只可以行 android 2.3.4
就好似 MoTo 果d $999 機一樣
CPU 1g 都無, 好多機256mb only
無可能行到ICS會係順...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 39# 吾係好人


    me2, 仲有8850 ....

TOP