若果木馬CEO不上任, MeeGO不掉入大海, Nokia不應會成為垃圾, 可惜可惜.
erickleung 發表於 2012-6-7 23:43



    Stephen Elop 上場以黎, Nokia 產品由發佈到發售之間只需一兩個月, 係歷屆咁多管理層之中最少.

TOP

資料補充:
3部Asha 新機都係用Series 40 Developer Platform 2.0 + Swipe UI(Nokia N9 Meego 上面果個左右掃的UI).
3吋MON(240 x 400),
無GPS, 可以用AGPS Nokia Maps (要用流動數據 / WLAN).
支援經Nokia Store (前身係Ovi Store) 安裝Apps.
有EA 出品的40隻Games.

305 & 306 係電阻Mon.
311 係電容Mon + Corning Gorilla Glass.

305 係Dual SIM, 2G 雙頻.
306 係Single SIM, 2G 四頻 + WLAN IEEE 802.11 b/g.
311 係Single SIM, 3G (14.4 Mbps/5.76 Mbps) + WLAN IEEE 802.11 b/g/n.
311 係用1Ghz CPU, 128MB RAM.

今次呢個 Swipe UI 同樣係3個頁面.
1, 首頁(基本上係Shortcut 頁面)
2, Apps List.
3, 打電話頁面. (可改為Music Player / FM Player)
另外加入由上向下拉出來的Notification Bar. (同iOS / Android 類似)

Asha 311 Swipe UI Demo.
http://www.youtube.com/watch?fea ... d&v=ig4wGQ_dIlw

TOP

本帖最後由 kevinlaw 於 2012-6-9 13:24 編輯

311吾洗1000$可以入手玩下
我想問個S40有咩吾同?

TOP

Stephen Elop 好波!! 這重手機用來比D小學生反學一流

TOP

Stephen Elop 好波!! 這重手機用來比D小學生反學一流
doppelganger 發表於 2012-6-9 20:57

小學生點會睇得起呢D電話。
好似我咁既人先對Nokia情有獨鍾

TOP

回復 15# alexngai
以家小學生多數都係ip4/s一係就三叔GS2,note等...
家下細路真係好幸福,以前我岩岩出來打工買電話比自己都比屋企人話到狗血淋頭

TOP

以前主流机,而家後備机

TOP

吾明點解nokia甘排斥android

TOP

profit margin 唔知有幾多...
賣10隻都唔知頂唔頂到1隻 "apple phone" or "*** S3"
希望nokia 係第三世界再起風雲

P.s. i am a current nokia mobile user

TOP

吾明點解nokia甘排斥android
早早你 發表於 2012-6-10 22:35

可能想孤注一擲係WP上面,一係死,一係重回霸主地位。

TOP