ray_au5 當前離線
中級會員
TOP
細RAM 當前離線
kitkitnet 當前離線
小屍
tuyylihk 當前離線
進階會員
talcans 當前在線
我啲朋友都用 Smartone, 聽佢地講,你打上去話無啦啦收漫游,佢地已經問你用咩機,佢地會 Confirm 你一次用 ... kitkitnet 發表於 2018-10-30 09:44
今晚會放iOS 12.1 希望有解決呢個問題... tuyylihk 發表於 2018-10-30 09:57
keeglor 當前離線
FoolyReach 當前離線
Banned
ming94816 當前離線
HEY THAT I'M VISITING HKEPC