Stevenchun 當前離線
進階會員
TOP
camus_xyz 當前離線
中級會員
ray_au5 當前離線
akitohk 當前離線
特級會員
回覆 camus_xyz Apple 冇得分sim 設定 ray_au5 發表於 2018-10-23 02:46
7h1r733n 當前離線
BEGD 當前離線
kirafung 當前離線
talcans 當前離線
3 已經wavie 左charge. 佢話上左幾百k bit。 同香港 apple 講左,相信冇用. 去美國product feedback 講左 ... ray_au5 發表於 2018-10-23 02:45