點解上面兩個無聊人會入來蘋果版?

TOP

好彩早前由IOS11.1.1降回去IOS 10.3.3。Iphone 6s,避過一刧!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

中晒啦
我老虎鏟晒部機先冇事

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
semuel 發表於 2017-12-2 16:53


   
已經出左 11.2 修正問題,如果android 有呢d bug, hang 番一個月先啦

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone

TOP

我三部機都無問題,真好彩

TOP

我無事,睇新聞先知有咁情況,而家升緊11.2

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

粉果仍堅稱ios係世界上最好嘅系統,
所以會繼續選擇用iphone。
w28stanley 發表於 2017-12-2 16:07



    咁如果好似我尼種唔係好識用android 人又點計
利申:我部x中左,但6+無事⋯⋯

TOP

已經出左 11.2 修正問題,如果android 有呢d bug, hang 番一個月先啦  

via HKEPC IR Pro ...
killercheung 發表於 2017-12-2 17:05


android可以隨意自行downgrade
ios唔得
up左之後只能等運到

TOP

之前都只係話唔識響鬧, 今次成部死Q埋.
不過, 果粉應該唔會介意既, 下次換機一樣係買  iPhone.
正如香港政府一向講法: 相信今次只係個別事件 (只係單一個地政上既 iPhone 有事).  大家可以放心使用.

TOP