本帖最後由 戀人未滿 於 2017-6-12 03:39 編輯

適用於年經POST

A9X 都咁勁,今年iphone 7行A10真係不得了。。。。
A8X 都咁勁,今年iphone 6s行A9真係不得了。。。。
A6X 都咁勁,今年iphone 5s行A7真係不得了。。。。

題外話:A10X咁高頻,其實連續跑分幾次就會降頻,一浸冰水即刻高分

TOP

回覆 9# steveshing

同意ching 但部機用左年幾續航力開始唔多夠

TOP

本帖最後由 a39g99 於 2017-6-13 08:39 編輯
實有
淨計剪片已經用得哂, 多多益善
KinChungE 發表於 2017-6-9 09:32


其實屈人升級好多時係靠個系統,實際上有幾何用部iPhone轉片,剪片呀
睇完IOS11功能,只會覺得又更加食資源左
iPhone 既ios11明明同10分別唔大...
(ios11感覺係iPad上大提升,但iphone真係無咩亮點)
睇親store個新設計我就知部機開Store肯定又慢幾秒...

我自己部7直頭全日開省電,聽下電話/覆下whatsapp/刷下IG,CPU降左速都夠用
咩A11/A12,感覺只有iPad先發揮到
由6s開始我覺得粒U已經夠用有突,當初6s上7真係0分別
換機原因純粹係因為黑色+防水+禁唔壞既Home制
iPhone我覺得需要進步既地方就只有電量

TOP

其實屈人升級好多時係靠個系統,實際上有幾何用部iPhone轉片,剪片呀
睇完IOS11功能,只會覺得又更加食資 ...
a39g99 發表於 2017-6-13 08:33


你太睇少D人用手機拍vlog了
另外唔好忘記好多人手機打機, 肯定仲多過tablet
手機其實resolution唔比tablet低幾多, 打機一樣咁大食

因為你拎部電話黎真係做電話, 所以夠用
但係好多人唔係

TOP

其實屈人升級好多時係靠個系統,實際上有幾何用部iPhone轉片,剪片呀
睇完IOS11功能,只會覺得又更加食資 ...
a39g99 發表於 2017-6-13 08:33



    加左咁多android功能都可以話冇分別..
screenshot即刻edit已經好用好多啦

TOP

本帖最後由 a39g99 於 2017-6-13 13:47 編輯
你太睇少D人用手機拍vlog了
另外唔好忘記好多人手機打機, 肯定仲多過tablet
手機其實resolution唔 ...
KinChungE 發表於 2017-6-13 09:11


用iPhone直播之類仲需要另外轉格式?無拍開片唔係太清楚
香港有咁多人做youtuber咩?
我可能真係少用iPhone打機,但我見天堂之類畫面又唔算大咬
正常打機,轉珠之類一般就應該關心電量居多吧
我自己部機上既Game基本上得mhp2G同metal slug(用來擺)

以前6s果陣有玩ppsspp,但7無得JB之後,真係各方面都少左需求
由一日三充變一日一充都懶了
(JB完Apple pay又味必work,用授權裝又會過期)

至於screenshot,真係好少用,所以一次半次入返特別apps到edit無咩所謂

可能大家觀點唔同啦,我對iPhone 版IOS11真係無咩好感...
i7升完唔好卡左其實就無咩所謂,但多年既歷史講我知每次升級系統會更加大咬
之前9升10,拎起部機自動着mon之類都幾實用
但11今次真係咩無功能會用上,Live Photo到呢家都無用過
控制中心我覺得分散開反而無以前咁令仔
鎖屏呢家又下拉一下先睇到訊息,反而唔方便左

順帶一提,覺得我講得唔合你心意都唔好插我
我只係表達我個人意見
假如升級唔會唔會整卡部機我真係無咩所謂,但我見個個都話卡左好多
當然呢家只係beta版,但係我估正式版都唔好得幾多,始終資源用多左變慢係正常

我既睇法係11一堆我用唔到既功能
i7如果升左上去,體驗差左
(我係果種whatsapp之類唔係秒開頂唔順既人,當初6仔追6s nvme ssd就係咁既原因)
即係明迫我又要追7s

TOP

用iPhone直播之類仲需要另外轉格式?無拍開片唔係太清楚
香港有咁多人做youtuber咩?
我可能真係少用i ...
a39g99 發表於 2017-6-13 13:46


只係你用唔著o者
大把其他人用得著

至於Youtuber, 香港的確少, 就算有都用相影多
但係外國的確唔少人拍片放上網, twitter/facebook/youtube都有
有時唔係想轉片既格式, 係拍完要cut先放上網

多左feature會大咬左就無可避免, 係衰在冇得downgrade
而Apple不嬲都唔多理backward compatbility, 過一排就新app裝唔到落舊iOS, 迫人換機

TOP

只係你用唔著o者
大把其他人用得著

至於Youtuber, 香港的確少, 就算有都用相影多
但係外國的確唔少 ...
KinChungE 發表於 2017-6-13 13:55


最慘係佢會自動後台下戴,強迫你安裝果下先死
唔裝往,得閒就彈出來提你裝
你一直唔裝就奪命追魂咁彈出來煩你...

apps一般唔會裝唔到,除非真係IOS11後先上架既遊戲

另外蘋果官網介紹都係,ios11主力真係iPad
https://www.apple.com/hk/ios/ios-11-preview/
相較之下iphone真係...
但係上網睇人裝ios11 beta,7仔開四五個apps之後居然再開個notes apps
要成兩秒先開左出來,仲要係疾左一下,感覺ios11真係大咬左好多
個幅度直頭拍得往當年ios6上ios7咁誇

TOP

最慘係佢會自動後台下戴,強迫你安裝果下先死
唔裝往,得閒就彈出來提你裝
你一直唔裝就奪命追 ...
a39g99 發表於 2017-6-13 14:14


入儲存空間手動delete翻就唔會不停提你
至於beta慢過release版, 不嬲都係咁, 因為開左debug實慢D
你搵個iOS 10 beta一樣係咁lag

TOP

入儲存空間手動delete翻就唔會不停提你
至於beta慢過release版, 不嬲都係咁, 因為開左debug實慢D
你搵個i ...
KinChungE 發表於 2017-6-13 14:21


無用的,每次del完
夜晚佢都係會自己下載,之後又會彈出來
Beta慢過release我當然理解,但係以前無咁誇
今次係點icon都出現幾次疾,你睇返ios11 既測試片就見到
以前6s試ios 10 beta都唔會,但今次連7仔都係咁疾
證明ios11應該幾大咬

TOP