用iPhone直播之類仲需要另外轉格式?無拍開片唔係太清楚
香港有咁多人做youtuber咩?
我可能真係少用i ...
a39g99 發表於 2017-6-13 13:46 
只係你用唔著o者
大把其他人用得著
至於Youtuber, 香港的確少, 就算有都用相影多
但係外國的確唔少人拍片放上網, twitter/facebook/youtube都有
有時唔係想轉片既格式, 係拍完要cut先放上網
多左feature會大咬左就無可避免, 係衰在冇得downgrade
而Apple不嬲都唔多理backward compatbility, 過一排就新app裝唔到落舊iOS, 迫人換機 |