唔該晒各位, 冇得雙開都幾麻煩

TOP

回覆 59# bowieha

感覺似有LR鍵,或者可能Xperia 1IVs 加配件?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2022-9-7 21:04 編輯
開到1440P
HEIZE 發表於 7-9-2022 16:27


1440P係PC版,手機目前最高只支持HD+dolby vision話知你果隻係4K屏,係街佢判定你網絡不穩更多時候係出720P或更低畫質比你。

TOP

回覆 62# happylesson3003

除非轉用8Gen1+和加VC散熱。

否則用8Gen1, 一定過熱

TOP

回覆  bowieha

感覺似有LR鍵,或者可能Xperia 1IVs 加配件?
happylesson3003 發表於 2022-9-7 18:23

12/9線上發佈會講呢件嘢應該都係同1 IV一同發佈嘅散熱風扇,雖然早排用子品牌INZONE重返顯示器市場,斷估Sony唔會突然殺出一部電競手機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

21:9  4k就已經行錯,netflix disney+手機,平版APPS 開鬼到4K,根本人家官方就唔支援4K,你用16:9  ...
kenken33 發表於 2022-9-7 09:34

XZ Premium出嗰時Sony有搵Amazon Prime Video 獨家提供4K UHD串流,之後就好一排無咗4K,但呢排又有返

只可以話真正有4K片,Amazon Prime Video真係極少內容,YouTube叫做多返啲,大陸B站畀錢先有4K睇,點計都唔吸引係硬傷

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 EVANGELION 於 2022-9-7 23:54 編輯
21:9  4k就已經行錯,netflix disney+手機,平版APPS 開鬼到4K,根本人家官方就唔支援4K,你用16:9  ...
kenken33 發表於 2022-9-7 09:34



    Youtube有21:9 4k既,不過少囉。同埋唔係正係睇電戲用既,打機都得,如果隻game去到4k既話。。。

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2022-9-8 00:50 編輯
Youtube有21:9 4k既,不過少囉。同埋唔係正係睇電戲用既,打機都得,如果隻game去到4k既話。。。 ...
EVANGELION 發表於 7-9-2022 23:53


電影 trailer,DEMO片果D但唔通日日睇呢啲咩,所以唔明SONY搞乜成日錯重點佢耳機口唔玩音質我都明因為會打到佢自家walkman ,signature系列。連APPLE粒M系列U都行唔到原神果類4k遊戲(假設有得開4k),高通垃圾U點會得

佢其實只要正正常常出返當代CPU而唔係永遠落後一代,夠光既2K 1080P MON,搞下相機智能算法加搞好粒電同散熱就已經吸引到好多人換機。

TOP

係,sony做到咁樣真係有啲小家
申利,同時用緊x5ii / pro-i

via HKEPC Reader for Android ...
Hotikwan 發表於 2022-9-5 13:39

我以家睇下有咩android機可以換走佢,佢最衰個大陸機

TOP

12/9線上發佈會講呢件嘢應該都係同1 IV一同發佈嘅散熱風扇,雖然早排用子品牌INZONE重返顯示器市場,斷估 ...
szeto993 發表於 2022-9-7 23:10

點會?佢只會不停出新機加少少功能係新機到,舊機全部收皮
android版本升一次就BYE BYE

TOP