本帖最後由 stephen1029dog 於 2017-9-8 10:25 編輯
回復 alpacamak
想通話有質素,唔好諗小米紅米,個人覺得都係moto同lenovo比較好。
用過lenovo X3同Zuk z2 ...
ckleung0923 發表於 2017-9-8 07:48 AM 
Zuk 已冇左了。差唔多價moto e3.
相對A1 ,我對魅藍note6更有好感。
同A1差唔多做功,有雙鏡,大電,快沖。差唔多價。好似有ac.
via HKEPC Reader for Android |