Apple會唔會登番真相出黎呢?

TOP

毒果最叻就係斷章取義,你話會唔會呢

TOP

咁樣同你深水埗買個假小米尿袋, 爆左然後又話小米尿袋垃圾有咩分別?

TOP

Apple會唔會登番真相出黎呢?
Vitman 發表於 2015-3-10 22:20


要乜相呀可能我可以post 出來比你看。 Cap 出來好易

TOP

毒果最叻就係斷章取義,你話會唔會呢
dcc2000 發表於 2015-3-11 01:45


睇落是你本人似D。

TOP

咁樣同你深水埗買個假小米尿袋, 爆左然後又話小米尿袋垃圾有咩分別?
jacktsui 發表於 2015-3-11 01:48


香港消委會都係咁啦, 係街邊買假貨做檢測, 有問題就話小米貨有問題, 被人篤爆話買左假貨, 就話只係以一般人可以用最容易的方法去買貨品做檢測, 講到自己買假貨做檢測, 然後怪錯人反而不是消委會的錯

TOP

好少見蘋果日報針對其他大陸品牌手機,佢嘢嘢都係講小米        唔知背後金主係邊個品牌喇

有錯嘅 ...
knockhead 發表於 2015-3-10 10:47



    你睇下佔中果時佢夠話之後會去自首拉, 三子都自左首, 你睇佢有無? 條友根本就真小人, 所以我已經唔再睇水果日報,
申請: 今年27  以前好by 佢講既野, 但人大左, 越覺佢唔只系偏頗咁簡單, 直程系搞亂香港

TOP

好心您電子news 就咪睇apple喇
shineon 發表於 2015-3-9 19:39



    毒果講D野都信

TOP

即係個人由外國水貨佬入咗貨,係機內flash 咗佢哋自己版本嘅 MIUI(世界上應該有上百種非官方既 MIUI ROM, ...
knockhead 發表於 2015-3-9 22:36



    基本上大把人對強國有偏見, 什麼也是外國的好, 這便是香港人

TOP

你睇下佔中果時佢夠話之後會去自首拉, 三子都自左首, 你睇佢有無? 條友根本就真小人, 所以我已經唔 ...
ETCkwok 發表於 2015-3-11 10:59

拜託, 講手機就算, 無啦啦又攪政治做乜。 實事求事。。。。

TOP