請問跟機包裝紙盒那張就係單?只得價錢同part no. 冇imei  ,謝謝

TOP

請問跟機包裝紙盒那張就係單?只得價錢同part no. 冇imei  ,謝謝
flowerhorn 發表於 2020-10-1 08:02


Yes. 妖米跟爛果一樣,官網買主要睇佢哋系統active date,唔多睇單。

TOP

仲咁多人問電話錄音。。。。

國際版所有品牌手機 電話錄音功能係睇google頭 佢下放俾你就有 唔放就無

大 ...
msdoin1 發表於 2020-9-14 21:47

関乜事,係國家問題,法律問題
日本同韓國電話都有電話錄音
買日版 lg 唔駛第三方,跟機就有

好似影相有 d 國家一定要有錢,冇得靜音,一樣係法律問題,你去破解係另一個問題

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

其實真係咁多人用通話錄音?成日都見人問,好好奇咩情況要用呢咁多人咁在乎... ...
truenobzr 發表於 2020-9-14 23:23

如果你同人傾錢銀,法律,商業野,有錄音就唔會死無對證。否則銀行個 d 就唔會所有 call 都要錄。
投訴或賠錢,就可以聽番係職員還是個客邊一個講大話。

尤其口頭合約個 d。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

電話語音就話國家法律問題,但唔明香港版三星啲電話點解無曬自動開關機功能?大陸版本就有,這也是法律問題?自動開關係機我覺得是必須的,因為電話放喺床頭一般是當闹鐘,有自動開關機方便很多,也避免輻射影響睡眠及健康!

TOP

X3 原來冇跟一鍵換機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

本帖最後由 nitrochicken 於 2020-10-9 07:08 編輯

......

TOP

唔好意思,比較少留意開手機
我想請問下POCO個MON D色水同紅米NOTE有無分別?
聽講POCO個MON D色好似特別淡?

TOP

回覆 458# bdrom


    我覺得不淡,比max3更濃

TOP

以前小米機在定位模式中有得選擇用gps定位或是wifi及手機網絡定位, 但poco x3好似無得揀指定用咩模式定位。
另外自動啟用app無得選擇雙開嘅app.
同樣係miui,  用慣小米機感覺今次揀錯左poco x3

via HKEPC Reader for Android

TOP