HAKAIDER 當前離線
進階會員
TOP
jht123 當前離線
唔需要跟其他機比,跟返佢另一個鏡頭比較已差一截! 我明wide鏡難做得好,但我覺得未搞好就出不如用返遠 ... billyyau 發表於 2018-10-23 19:36
NeTZoO 當前離線
特級會員
剛買Nokia 8 sirocco.......... 一向唔在意相機質素 不過只可以講8 sirocco 係貴在機身做工真係好靚 ... HAKAIDER 發表於 2018-10-23 21:06
cpk 當前離線
Banned
billyyau 當前離線
sorry 遠焦鏡不見得實用好多,我用iphone 同*** zoom 鏡 (8plus and note9)稍為暗小小既地方已經自動sw ... jht123 發表於 2018-10-23 21:20
呢部而家幾錢? NeTZoO 發表於 2018-10-23 22:01
回覆 HAKAIDER 可惜係單咭+SD cpk 發表於 2018-10-23 22:07
大部份手機主鏡頭本身已是頗wide大概28mm左右,第二鏡頭如果做到標準鏡焦距50mm左右點解唔實用? 手機影 ... billyyau 發表於 2018-10-23 22:15
arartete 當前在線
你似乎好似唔明我講乜,簡單d 講zoom lens係有用但只限於光線十分充足底下,陰天或黃昏或夜晚個2x zoom就 ... jht123 發表於 2018-10-23 23:17