如果食炒價去買poco x3 唔值得, 就算用正價買都係一般, 依家只係有啲youtuber助攻,再加上小米公司"限量", 所以部機就 hyping up .
首先係display, 小米機種高階同低階其中一個主要分別就係呢度 (價錢 vs 成本), x3係 ips lcd 屏幕, 呢個 display 同 amoled 既分別係食電 (因為要背光), 而且為咗唔容易留低"烙印", 所以光度會調低, 結果就係比較暗, 同埋高刷又代表食電, 所以點解要x3要配大電池, 而為咗叉電時間短, 又配咗33w快充, 咁電池壽命亦會較短.
鏡頭部份太突出, 訓低部機會兩邊搖, 再加上目前並冇護鏡既機套賣, 意味鏡頭部份容易花甚至爆.. 2mp 景深 + 2mp macro 似充數多啲, 成像效果一般, 冇計依家潮流興多鏡, 感覺好似抵啲, 睇下 pixel 4A用一個鏡頭就做到四個鏡頭既效果, 就知道多鏡頭唔等於影相靚.
另外粒 notification led 太細粒, 可能設計原意係唔想粒燈太"耀眼", 不過係光源夠既地方通知燈就容易被忽略. 至於miui好唔好用, 呢個就絕對個人選擇..
以上問題亦適用於差唔多款既 note9pro,note9s,note9pro max 等等 |