噚晚收機,初步試左
可以用到n9p保護貼(雞貼,有白邊)
感覺全自動計,影相x3係好啲,白平衡同色階同仔細 ...
worldcat 發表於 2020-9-17 08:38



  MON 邊部靚D?

TOP

MON 邊部靚D?
saviolaele 發表於 2020-9-17 09:28


x3順眼啲

TOP

噚晚收機,初步試左
可以用到n9p保護貼(雞貼,有白邊)
感覺全自動計,影相x3係好啲,白平衡同色階同仔細 ...
worldcat 發表於 2020-9-17 08:38

請問後蓋係膠定玻璃?youtube裡有D開箱介紹話玻璃,有D又話膠。

via HKEPC Reader for Android

TOP

噚晚收機,初步試左
可以用到n9p保護貼(雞貼,有白邊)
感覺全自動計,影相x3係好啲,白平衡同色階同仔細 ...
worldcat 發表於 2020-9-17 08:38


x3 lag 唔lag? 我去舖試note 9 pro 都會少lag

TOP

k30 同x3 邊部影相好D

TOP

岩岩收到電郵可以換返風扇

TOP

如果食炒價去買poco x3 唔值得, 就算用正價買都係一般, 依家只係有啲youtuber助攻,再加上小米公司"限量", 所以部機就 hyping up .

首先係display, 小米機種高階同低階其中一個主要分別就係呢度 (價錢 vs 成本), x3係 ips lcd 屏幕, 呢個 display 同 amoled 既分別係食電 (因為要背光), 而且為咗唔容易留低"烙印", 所以光度會調低, 結果就係比較暗, 同埋高刷又代表食電,  所以點解要x3要配大電池, 而為咗叉電時間短, 又配咗33w快充, 咁電池壽命亦會較短.

鏡頭部份太突出, 訓低部機會兩邊搖, 再加上目前並冇護鏡既機套賣, 意味鏡頭部份容易花甚至爆.. 2mp 景深 + 2mp macro 似充數多啲, 成像效果一般, 冇計依家潮流興多鏡, 感覺好似抵啲, 睇下 pixel 4A用一個鏡頭就做到四個鏡頭既效果, 就知道多鏡頭唔等於影相靚.

另外粒 notification led 太細粒, 可能設計原意係唔想粒燈太"耀眼", 不過係光源夠既地方通知燈就容易被忽略. 至於miui好唔好用, 呢個就絕對個人選擇..

以上問題亦適用於差唔多款既 note9pro,note9s,note9pro max 等等

TOP

開喇叭部機好震,但又唔係非常大聲
順暢度好似K30 5G好啲

TOP

如果買零件,淘寶係唔會好少或唔會有?
zidaneshiu 發表於 2020-9-17 09:21


好簡單, 你去TB搵下前一款poco X2 多唔多配件咪知囉

TOP

電子嘢係咁嘅,早買早享受!遲買平幾舊
是旦啦,玩到兩年ok

TOP