而家已經去到一個地步就係我畀呢個價錢點解用買佢, 我完全覺得佢係步htc後塵。
PS 我係Xperia XZ3用家 ...
kelkmk 發表於 2022-9-1 15:46 
其實三星真係好?至少小弟經驗唔係,不過認同sony依家一成不變,小弟用住1 iii回覆你覺得佢唔玩人地咁多gimmick...有點奇怪:
1:芒好差咩?明明21:9x4k係睇戲(唔係睇劇!最佳俾例)係暗過人地一,1 iv先改變呢個問題
2:喇叭,一左一右好聲喎,但從來都冇攞嚟sell
3:相機,太忠於現實環境,又冇「專用」夜景模式,唔夠人家味精色搶眼,擺上去fb/ig少好多like...
3.5/sd card,專用相機制,冇窿螢幕,只此一家。。好睇自己想要咩‘而唔係sales sale咩selling point俾你。。。
小為個人睇法;不喜勿插 |