russiaak47 當前離線
Banned
TOP
凍檸茶 當前離線
中級會員
arartete 當前在線
進階會員
P20主打相機 比LG唔掂執得啦 然後其他算把啦、我對影相要求唔高所以我當佢買得又貴垃圾機來睇 ... 凍檸茶 發表於 2018-10-23 13:29
Mrcheng 當前離線
buscocamp 當前離線
p20pro夜晚相放大咪一樣死 Mrcheng 發表於 2018-10-23 14:05
jht123 當前離線
用過G6,個wide鏡概念係好,但質素唔得,手機睇就好好,但一放大睇就現晒型! ... billyyau 發表於 2018-10-23 10:55
billyyau 當前在線
咁反問一句 依家有邊部手機影相 放大之後仍係見得人( 細節清晰又冇油畫化) ... buscocamp 發表於 2018-10-23 12:54