提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 凍檸茶 於 2018-10-23 13:35 編輯

P20主打相機
比LG唔掂執得啦
然後其他算把啦、我對影相要求唔高所以我當佢買得又貴垃圾機來睇

TOP

本帖最後由 arartete 於 2018-10-23 14:03 編輯
P20主打相機
比LG唔掂執得啦
然後其他算把啦、我對影相要求唔高所以我當佢買得又貴垃圾機來睇 ...
凍檸茶 發表於 2018-10-23 13:29



    唔好理佢啦,人地要做井底之蛙咪由佢lo, 佢自己都話見唔到人地用LG, 咁咪由佢講lo
留意左佢個ac好耐啦,新ac 係咁刷分, 突登係D LG POST妖言惑眾,自動過濾就算

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 buscocamp 於 2018-10-23 14:28 編輯
p20pro夜晚相放大咪一樣死
Mrcheng 發表於 2018-10-23 14:05

禾既問題係問:
“依家有邊部手機影相
放大之後仍係見得人( 細節清晰又冇油畫化) ...  "
禾既答案:
相信係未有lor

利申: 用緊P20p

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 jht123 於 2018-10-23 16:00 編輯
用過G6,個wide鏡概念係好,但質素唔得,手機睇就好好,但一放大睇就現晒型! ...
billyyau 發表於 2018-10-23 10:55

廣角鏡既底一定細,唔好用專業機角度去諗,影到已經好好

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁反問一句
依家有邊部手機影相
放大之後仍係見得人( 細節清晰又冇油畫化) ...
buscocamp 發表於 2018-10-23 12:54



唔需要跟其他機比,跟返佢另一個鏡頭比較已差一截!
我明wide鏡難做得好,但我覺得未搞好就出不如用返遠焦距鏡實用過!

TOP