師兄執著一定用小米?
kk6166 發表於 2024-11-26 01:06


基本上我都係。
公司屋企,基本上都已經全部係小米120W充電。

TOP

基本上我都係。
公司屋企,基本上都已經全部係小米120W充電。
mdws2002 發表於 2024-11-27 16:40



    一樣, 另外老婆果部年頭轉左做x100 pro
俾佢鬧, 話vivo 唔夠小米好用

TOP

有內置錄音咩? 咁神奇?
kennyleunghk 發表於 2024-11-27 12:06



   

TOP

回覆 13# jk1399

原因是8號風球要上班, 又需要電話錄音, 剛好同事有小米filp 現場測試下無電話錄音提示, 如要測試港行小米電話錄音, 可能要到電訊商或商店測試個別型號是否支援.

TOP