mdws2002 當前離線
Moderator
師兄執著一定用小米? kk6166 發表於 2024-11-26 01:06
TOP
kennyleunghk 當前離線
進階會員
基本上我都係。 公司屋企,基本上都已經全部係小米120W充電。 mdws2002 發表於 2024-11-27 16:40
jk1399 當前離線
有內置錄音咩? 咁神奇? kennyleunghk 發表於 2024-11-27 12:06
vagrantno13 當前離線
中級會員