如果国版  真系唔滿意WhatsApp 表現 可以試下用adb 指令disable power keeper   网上有資料


或者我貼文都 ...
b-29 發表於 2024-7-19 11:55

Moto嘅機用小米嘅偏方

via HKEPC Reader for Android

TOP

Moto嘅機用小米嘅偏方  

via HKEPC Reader for Android
DIY2018 發表於 2024-7-20 14:58


adb 系適用於安卓軟件  所有安卓系統適用

TOP

adb 系適用於安卓軟件  所有安卓系統適用
b-29 發表於 2024-7-20 15:31

之但係powerkeeper 係miui 嘅呢  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

Moto 國行電話    有冇得set返whatsapp .背後行background?
以解決whatsapp delay嘅問題? THX ...
FT907 發表於 2024-7-19 08:21



    一係你等港行出 國行有雙sim港行應該都有

TOP

多謝資訊   但呢啲咁高級嘅技術    我真係搞唔掂.........
我都想買香港行貨版, 不過razr  50 ultra   ...
FT907 發表於 2024-7-19 15:52



    我唔係用moto, 但正常, 國行版, default 好多係無設定whatapp 自啟 , 即係樓上6樓講果樣, set左多數ok;
再唔係去join 何whatapp 群, 經常有活動通知, whatsapp咪唔會有機會訓囉.

TOP

幫樓主推
樓主可以去fb moto群組問 或者問水貨店

TOP

一係你等港行出 國行有雙sim港行應該都有
smartfone 發表於 2024-7-21 17:53



    港行 e sim + 實體sim only
我要兩張實體sim

TOP

唔想做工程師,真係咪鬼搞國行啦

香港地whatsapp真係可以好緊要

非本地人另計啦

一陣部機update 完, ...
trevorhk 發表於 2024-7-20 12:01



        港行 e sim + 實體sim only,   
台灣版  阿聯酋版 , 歐洲版本     都係一樣   一張esim  一張實體sim
我要兩張實體sim, 所以只有揀國行

TOP

多謝資訊   但呢啲咁高級嘅技術    我真係搞唔掂.........
我都想買香港行貨版, 不過razr  50 ultra   ...
FT907 發表於 2024-7-19 15:52

咁咪唔好買毛肚囉,仲有大把選擇

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁咪唔好買毛肚囉,仲有大把選擇  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-7-24 08:27



    其他牌子, 冇咁大個外置mon, 啲app又唔可以自由放上去外置mon,, 係毛肚先得

TOP