av117 當前離線
冇錢電視芋洞身痕台
進階會員
TOP
EVANGELION 當前離線
初號機
Sony 真係唔爭氣,如果佢今次xperia 5 iv 用8+ gen1, 真心想換機,點知sony 仲幫人清舊貨! via HK ... 占士邦 發表於 2022-8-31 23:20
boysbehei 當前離線
kelkmk 當前離線
回覆 占士邦 其實唔係清貨, 其實用1, 1II, 1III 和 5, 5II, 5III都係用同一款CPU, 是係一部年頭, 一部 ... boysbehei 發表於 2022-9-1 15:25
peter_chan 當前離線
而家已經去到一個地步就係我畀呢個價錢點解用買佢, 我完全覺得佢係步htc後塵。 PS 我係Xperia XZ3用家 ... kelkmk 發表於 2022-9-1 15:46
占士邦 當前離線
中級會員
回覆 占士邦 只可以這樣講, SONY以前, 各部門都係自己的對手, 所以完全各自為政, MOBILE買用相機部買CMO ... boysbehei 發表於 2022-9-1 18:38
usei 當前離線
特級會員
根本在XZ2年代﹐已然出現此情況。 但係仲可以係「早買早享受﹐遲買平成千」﹐遲幾個月入手﹐尚叫合 ... peter_chan 發表於 2022-9-1 17:15