5 IV 定價 6999  

via HKEPC Reader for Android

TOP

Sony 真係唔爭氣,如果佢今次xperia 5 iv 用8+ gen1, 真心想換機,點知sony 仲幫人清舊貨!  

via HK ...
占士邦 發表於 2022-8-31 23:20



    正常5系粒u唔會勁過1系

TOP

回覆 9# 占士邦

其實唔係清貨,

其實用1, 1II, 1III 和 5, 5II, 5III都係用同一款CPU, 是係一部年頭, 一部年尾賣街

所以5IV 一定用1IV一樣8GEN1

TOP

本帖最後由 kelkmk 於 2022-9-1 15:48 編輯
回覆  占士邦

其實唔係清貨,

其實用1, 1II, 1III 和 5, 5II, 5III都係用同一款CPU, 是係一部年頭, 一部 ...
boysbehei 發表於 2022-9-1 15:25



而家已經去到一個地步就係我畀呢個價錢點解用買佢, 我完全覺得佢係步htc後塵。

PS 我係Xperia XZ3用家。

TOP

回覆 14# kelkmk

我為左影相和連拍加有影相制

TOP

而家已經去到一個地步就係我畀呢個價錢點解用買佢, 我完全覺得佢係步htc後塵。

PS 我係Xperia XZ3用家 ...
kelkmk 發表於 2022-9-1 15:46



    根本在XZ2年代﹐已然出現此情況。

但係仲可以係「早買早享受﹐遲買平成千」﹐遲幾個月入手﹐尚叫合理。

之後轉做 1/5/10系﹐真係價錢離晒地﹐連遅買都覺得佢貴。
結果﹐我今年年頭都由sony 轉投samsung。

再係這樣定價﹐真係Help This Company了。

TOP

其實真係諗唔明sony 手上有咁多技術,又係集歌影視一個brand...點解mobile 軟硬件都多問題過人,價錢又貴過人。。講真我係sony fans 都唔想佢連mobile 都摺,奈何咁既銷路真係驚佢挨唔到幾耐

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 17# 占士邦

只可以這樣講, SONY以前, 各部門都係自己的對手, 所以完全各自為政,
MOBILE買用相機部買CMOS, 比唔起錢, 就永遠用舊CMOS和冇軟件去搞
又冇MUSIC部借DAC.

結果, ,.........

到XPERIA 1開始, ONE SONY出現, 開始有改善
最起碼PRO-I用左RX用緊的1寸CMOS(雖然冇用足), 和打入超強AF
而新機又可以做相機外置MON用

不過都唔知等唔等到佢真正的ONE SONY產品出現

TOP

回覆  占士邦

只可以這樣講, SONY以前, 各部門都係自己的對手, 所以完全各自為政,
MOBILE買用相機部買CMO ...
boysbehei 發表於 2022-9-1 18:38



    點先叫真正one sony?
將唔同部門現成既parts合體做一部電話?

TOP

根本在XZ2年代﹐已然出現此情況。

但係仲可以係「早買早享受﹐遲買平成千」﹐遲幾個月入手﹐尚叫合 ...
peter_chan 發表於 2022-9-1 17:15


我買 1ii 個時是貴過 FE
FE 是公公版 , 比較應該用 S 系

FE 是 *** 針對中高價市場出 好有性價比

Sony 有差異的好處
SD / photo pro / 3.5 / 正常 mon 無開孔 M 額 / 遊戲增強器
頂級 4K mon 點都有些 mark up

現在的機無得好似 XZ1 個時咁平
所以當時 1ii 是合理價

TOP