夜喇,樓主快啲食藥瞓啦,發個好夢……

TOP

本帖最後由 buscocamp 於 2017-9-8 00:38 編輯
樓主嚮唔同板出好多癈post....根本不需理會
Hidekii 發表於 2017-9-7 23:06

不能同意更多
呢頭特登開post話C7好慳電(呢d...係有留意開手機資訊既人都知架喇)
想點?咁樓主想點丫?零營養

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冇得換電 但你可以買多一部

你可以考慮買3部v30 咁得喔

TOP

有時真係唔怪得咁多人話呢度多打手,
你呢d問題問自己就得,
駛咩開post問?
正常人對一樣野冇興趣或唔鐘意 ...
ssalem 發表於 2017-9-7 21:17


佢真係當左呢度係水區,抛一條問題之後就走左去
呢類咁既問題仲要出Post問擺明呃分 (雖然我唔知要分來做咩)

最憎就係打哂成條題目係個標題,然後內容就 “如題” “想點”

TOP

咪唔買你想点
啊甘 發表於 2017-9-7 19:36


可能想冇買都獲得賠償,司伊噢引疚辭職呱~~

TOP

有時真係唔怪得咁多人話呢度多打手,
你呢d問題問自己就得,
駛咩開post問?
正常人對一樣野冇興趣或唔鐘意 ...
ssalem 發表於 2017-9-7 21:17

如果係人地真金白銀請番黎既打手.....先唔會咁低級得幾隻字......

會好多數據唱衰人

   
呢d無營養既廢文,係d自發性、未請就當自己係人地員工既所為

TOP

樓主嚮唔同板出好多癈post....根本不需理會
Hidekii 發表於 2017-9-7 23:06


終於Banned 咗佢。

TOP

V30好食電咩?

TOP