關悼後台app.

TOP

Android or any Linux will use as much RAM as possible as cache and buffers.
So there are not so much read/write to/from ROM which uses more power than read/write to/from RAM.
Just remember you are not using Windows or Windows phone.

TOP

可以講係邊2 隻 app ?
Tmo 發表於 2017-7-8 17:32



    我裝咗呢兩隻 apps

妖精的尾巴 啟程
LIHKG

TOP

回覆 13# Strike_Zero

試吓雙清

按實音量+同埋電源制,然後等10秒左右,會感覺都連續3吓震動

如果你啱啱更新7.1.1的話,建議你reset一次部機,我諗會好多cache食住咗

TOP

本帖最後由 taison 於 2017-7-8 18:31 編輯

牌子野係咁, 唔係點迫到你成日換機, 只有刷rom可以解決問題, 再唔係就root機剷走D垃圾apps, 不過做呢兩樣都會冇左保養

TOP

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 12:06 編輯

Del......

TOP

雙清之後真喺 ok wo,真喺非常感激你

仲諗住拎去維修添
Strike_Zero 發表於 2017-7-8 19:13


再裝番果2 隻app 睇下有冇事?

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2017-7-9 08:13 編輯

3gb ram如果升左7.1.1真係只能就住咁用

睇下有咩apps會長註services, 會長註而你又唔係必須要用個一個APPS
剷左佢唔用或者搵替代品

又或者每日出門口入LIFT時習慣reboot一次(上年我用S7e 成日爆ram都係用厘個方法頂住先)

OS同APPS都愈來愈大食, 兩年前邊會裝完WS, LINE, IG, FB, TELEGRAM, SKYPE, snapchat (剩係無裝we7)
剩係上列apps已經可以食左你1gb ram
上年我剩係試過S7e 會OS部分兩日唔reboot就可以食到2.6gb ram
今年S8+, U11, G6, XZP 剩OS部分正常用兩日唔reboot全部都食到2.x gb ram
剩返1+3T(lineageOS) , mate9 可以兩日唔reboot下OS仲食緊1gb ram以下
連pixel都唔得

TOP

3gb ram如果升左7.1.1真係只能就住咁用

睇下有咩apps會長註services, 會長註而你又唔係必須要用個一個APPS ...
akitohk 發表於 2017-7-9 08:11

Huawei優化幾好,有時會剩2.01GB ram

Oneplus 3t is best phone in 2016

TOP

3GB +eMMC,好正常,換6GB包順
calvinleeabc 發表於 2017-7-8 16:22



    爆唔爆關eMMC咩事

TOP