本帖最後由 akitohk 於 2017-7-9 08:13 編輯
3gb ram如果升左7.1.1真係只能就住咁用
睇下有咩apps會長註services, 會長註而你又唔係必須要用個一個APPS
剷左佢唔用或者搵替代品
又或者每日出門口入LIFT時習慣reboot一次(上年我用S7e 成日爆ram都係用厘個方法頂住先)
OS同APPS都愈來愈大食, 兩年前邊會裝完WS, LINE, IG, FB, TELEGRAM, SKYPE, snapchat (剩係無裝we7 )
剩係上列apps已經可以食左你1gb ram
上年我剩係試過S7e 會OS部分兩日唔reboot就可以食到2.6gb ram
今年S8+, U11, G6, XZP 剩OS部分正常用兩日唔reboot全部都食到2.x gb ram
剩返1+3T(lineageOS) , mate9 可以兩日唔reboot下OS仲食緊1gb ram以下
連pixel都唔得 |