回覆 5# beenoliu

我屋企2部Z3個moon都唔同色水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 9# willywong888888

Reset之後正常Wakelock (唔係長Wake)
Mon25% 都正常, 你睇Awake條Bar唔係長著就ok

TOP

回覆 11# mlyu

其他機都有100% Wakelock?!
佢呢個簡直係defect, 完全無左Deep sleep

TOP

回覆 5# beenoliu

C4都唔錯架

TOP

回覆 15# b_lok

其實會唔會係你有啲乜嘢apps搞到呢舊嘢長着

大陸嗰啲流氓通訊軟件,防毒軟件,遊戲都有機會幫你將呢舊嘢長開

如果你reset咗之後,唔安裝大陸流氓軟件都仲係有咁樣嘅問題,咁樣就係本身部機嘅ROM問題,如果唔會就會係大陸流氓軟件問題


p.s.因為係大陸流氓軟件而曾經搞到部電話非常耗電路過之後del Q晒佢,就好好多

TOP

回覆  mlyu

其他機都有100% Wakelock?!
佢呢個簡直係defect, 完全無左Deep sleep
b_lok 發表於 2015-9-7 11:08


我之前 Xperia TX 一樣受 wakelock 之苦, 一直冇 deep sleep
前排仲自己 hang 死o左

TOP

回覆  b_lok

其實會唔會係你有啲乜嘢apps搞到呢舊嘢長着

大陸嗰啲流氓通訊軟件,防毒軟件,遊戲 ...
chromechan 發表於 2015-9-7 11:23



TX 就係 reset 完都仲係咁

TOP

TOP

wakelock 部部 sony 機都有, 死症o黎, 除非 root o左佢自己熄o左佢

好心佢就唔好再放 wakelock 落去啦 ...
mlyu 發表於 2015-9-7 09:41


我用Z3冇WAKE LOCK問題喎, disable左d 唔用0既google service 冇乜再見過wakelock喇

TOP