本帖最後由 cumlaude 於 2015-7-3 17:29 編輯
我集運寄落香港自取都是$14,搭火車就貴了点了!
tlshum 發表於 2015-7-3 16:58


如果識得用集運就梗係集運最好。搭港鐵前往落馬洲(福田口岸)仲貴過直寄香港,並不化算。

會前往福田口岸收貨的人,一係就唔知甚麼叫「集運」;一係就唔想部全新手機經過多一手運輸公司;一係就是元朗區和北區的居民,搭小巴前往落馬洲(福田口岸)的車費不貴。

TOP

LarSing 師兄網購經驗豐富(經常買「玩具」開箱分享,我也是你的讀者呢!),這些資料(舊聞)對師兄你當 ...
cumlaude 發表於 3/7/2015 17:07


師兄d資料好有用,我試過訂手機電池,叫賣家用順豐到付香港,問過幾間都話唔得,下次叫佢寄呢度,福田過冇咁多人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄d資料好有用,我試過訂手機電池,叫賣家用順豐到付香港,問過幾間都話唔得,下次叫佢寄呢度,福田過冇咁多人
parkie 發表於 2015-7-3 17:28


不是的,現在大陸水貨客轉戰福田口岸,福田口岸(返深圳方向)每逢週一至週六 3:30 pm 至 10:30 pm 好多人過關(非常多,多左幾倍!),平時只需 6 分鐘車程的一段路要塞車塞 1 個半小時,週一至週六 3:30 pm 之前正常,週日過關反而無野,唔知點解。

TOP

本帖最後由 cumlaude 於 2015-7-3 17:46 編輯
BTW
自取SF 最happy
做少D, $$ 又照收



內地最近已推遊客退稅制
大家不妨多D留意下 ...
LarSing 發表於 2015-7-3 17:14


唔知網購平價手機,例如 Meizu 藍碌 2,將來過關離境時有無得退稅呢?   

TOP

不是的,現在大陸水貨客轉戰福田口岸,福田口岸(返深圳方向)每逢週一至週六 3:30 pm 至 10:30 pm 好多 ...
cumlaude 發表於 3/7/2015 17:38

我會用港鐵過關冇影响掛,我淘咁耐全用順豐到付香港,有時訂2個手機套30幾蚊,運費就要38-39蚊

TOP

我會用港鐵過關冇影响掛,我淘咁耐全用順豐到付香港,有時訂2個手機套30幾蚊,運費就要38-39蚊 ...
parkie 發表於 2015-7-3 17:52


問題港鐵1個站上水去落馬洲都廿幾蚊來回條數仲貴過順豐

TOP

不是的,現在大陸水貨客轉戰福田口岸,福田口岸(返深圳方向)每逢週一至週六 3:30 pm 至 10:30 pm 好多 ...
cumlaude 發表於 2015-7-3 17:38

政府唔做野
D水貨客個倉仲搬入去洲頭村
的士就當貨VAN咁

TOP

問題港鐵1個站上水去落馬洲都廿幾蚊來回條數仲貴過順豐
enviro50042c 發表於 3/7/2015 18:00


我用八達通,唔使比現錢,冇咁覺

TOP

本帖最後由 cumlaude 於 2015-7-3 18:38 編輯

回覆 16# parkie

影響比較少,唔洗塞車,但福田口岸(返深圳方向)每逢週一至週六 3:30 pm 至 10:30 pm,過關也人多,排隊過關要 15 分鐘起碼,越夜越多人過關越等得耐,在水貨客未轉戰福田口岸之前,即是未公佈一週一行之前,排隊過關只需兩、三分鐘。

過大陸果關(返深圳方向)有時人手通道會快過自助通道,因為自助通道,前面有些人搞極都過唔到,又或者根本沒有申請自助通道過關(非廣東省的內地遊客居多,朦查查,人排隊佢又以為自己可以排),阻住後面排隊的人過關,內地人又喜歡幾個同行者分幾條龍排隊,邊條龍快 D 就擁曬過來打尖。

TOP