cumlaude 當前離線
進階會員
我集運寄落香港自取都是$14,搭火車就貴了点了! tlshum 發表於 2015-7-3 16:58
TOP
parkie 當前離線
長老會員
LarSing 師兄網購經驗豐富(經常買「玩具」開箱分享,我也是你的讀者呢!),這些資料(舊聞)對師兄你當 ... cumlaude 發表於 3/7/2015 17:07
LarSing 當前離線
Banned
師兄d資料好有用,我試過訂手機電池,叫賣家用順豐到付香港,問過幾間都話唔得,下次叫佢寄呢度,福田過冇咁多人 parkie 發表於 2015-7-3 17:28
BTW 自取SF 最happy 做少D, $$ 又照收 另 內地最近已推遊客退稅制 大家不妨多D留意下 ... LarSing 發表於 2015-7-3 17:14
不是的,現在大陸水貨客轉戰福田口岸,福田口岸(返深圳方向)每逢週一至週六 3:30 pm 至 10:30 pm 好多 ... cumlaude 發表於 3/7/2015 17:38
enviro50042c 當前離線
我會用港鐵過關冇影响掛,我淘咁耐全用順豐到付香港,有時訂2個手機套30幾蚊,運費就要38-39蚊 ... parkie 發表於 2015-7-3 17:52
不是的,現在大陸水貨客轉戰福田口岸,福田口岸(返深圳方向)每逢週一至週六 3:30 pm 至 10:30 pm 好多 ... cumlaude 發表於 2015-7-3 17:38
問題港鐵1個站上水去落馬洲都廿幾蚊來回條數仲貴過順豐 enviro50042c 發表於 3/7/2015 18:00