回覆 2# 131213


   新機買番來用一個月就WIPE... 唔好勒掛,我部GFLEX1,用左年幾都唔洗WIPE都好掂

TOP

回覆 4# cpk

我都係咁諗,肯定係佢個ROM既問題

TOP

回覆 7# KEVIN0525


    我又未覺得係瀨左野,因為佢CONFIG肯定無理由攪成咁,只能等佢更新....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

舊年用G3幾滿意,今年用GF2就中伏,影響咗我出G4嘅意慾。

TOP

我用G3都好好地, 有無拎返原廠CHECK 下?可能等下更新?

TOP

本帖最後由 dieago 於 2015-4-13 22:12 編輯

art?有無得dalvik, 有試下reset重裝, or 拎去整!

TOP

本帖最後由 ccchhhuuunnn 於 2015-4-13 22:20 編輯
An5.0太新
lau951753 發表於 2015-4-13 15:55


咁都有得賴
其實話人地個App寫得衰會仲合理少少...

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP