回復 8# 羊仔


    我自己用緊One X 覺得唔錯!  4.7吋Mon 岩岩好 ! 最正係可以連拍99張 米一都做唔到啦

TOP

回復  h!m


    XL 無咩點留意到, ONE X就有睇過下
如果你買部機返黎都係prefer玩GAME, 咁ONE X會好D !  ...
羊仔 發表於 2012-9-28 18:45



    Thankyou 兩部係咪都係28mm廣角鏡頭?

TOP

回復 12# h!m

係呀
   
依家買仲有25GB 嘅Drop Box 兩年免費 咁就唔駛擔心話唔夠memory 用啦

TOP

我岩岩睇到係咪有個Beats Audio 音效技術打機聽歌睇片都用得?

TOP

係呀其實係指音效上嘅提升,你講嘅情況都用得!

TOP

回復 11# kekewu


    米1做唔到有乜問題, 連拍呢樣係講cpu效能嫁喎 哥仔, 唔關幾多萬像手機事

TOP

如果你係學生哥都有可以....有External 叉電器

TOP

唔知點解睇住你2個... 一問一答有少少打手feel

TOP

回復 18# 羊仔


  羊仔  我真係真心問野架 !

TOP

回復 19# h!m


    sor 誤解你, 少少個人feel ja

TOP