回覆  必思

放假都好多電話....同返工差唔多.
D客問開野.重要手頭冇單...煩到震..點放吖.老細又唔理...:d ...
wingkps2 發表於 2016-9-16 14:07



轉工

TOP

回覆 931# jeremymak


    轉唔到......

TOP

又見到個人放X T1
個價真係黐線.

TOP

又見到個人放X T1
個價真係黐線.
wingkps2 發表於 2016-9-16 14:14



    XT1 其實行貨有無再跌? 我有fd好似話想買

TOP

回覆 934# ayacalip


    我真係唔知啊..我唔太熟行情.

TOP

Graphite Silver Edition冇跌過價,仲升咗

TOP

回覆 936# 必思


    啊,,,E部係個部咩復刻版黎?

TOP

回覆  必思


    啊,,,E部係個部咩復刻版黎?
wingkps2 發表於 2016-9-16 14:23



    唔知,總之好靚仔

TOP

回覆 938# 必思


  唔太覺...

TOP

回覆  必思


  唔太覺...
wingkps2 發表於 2016-9-16 14:30



    各花入各眼

TOP