aichun 當前離線
長老會員
回覆 manman1998 602.8E支我梗係OK..當年我好辛苦先搵到佢.好多地方冇貨. 其實應該係...冇咩人返貨 ... wingkps2 發表於 2016-12-28 00:06
TOP
jeremymak 當前離線
特級會員
good shot aichun 發表於 2016-12-28 03:31
chiman127 當前離線
Banned to post
又頂下先~~~ eriklai 發表於 2016-12-27 22:50
唔爭在. 舊野600D 602.8 叫法仙 wingkps2 發表於 2016-12-27 23:23
ADD BRICK jeremymak 發表於 2016-12-27 20:36
晚霞正 chiman127 發表於 2016-12-28 08:13
wingkps2 當前離線
進階會員
俾你感染了 jeremymak 發表於 2016-12-28 08:42
回覆 chiman127 唔難 100 快門 大d 光圈。咁又得左。 wingkps2 發表於 2016-12-28 08:43