回覆  manman1998


    602.8E支我梗係OK..當年我好辛苦先搵到佢.好多地方冇貨.
其實應該係...冇咩人返貨 ...
wingkps2 發表於 2016-12-28 00:06



    支60微你仲keep住?

TOP

good shot
aichun 發表於 2016-12-28 03:31



    Thx

TOP

又頂下先~~~
eriklai 發表於 2016-12-27 22:50


燒得好勁

TOP

唔爭在.
舊野600D  602.8
叫法仙
wingkps2 發表於 2016-12-27 23:23



    影魚好難影。。靚

TOP

ADD BRICK
jeremymak 發表於 2016-12-27 20:36


晚霞正

TOP

晚霞正
chiman127 發表於 2016-12-28 08:13



    俾你感染了

TOP

回覆 924# chiman127


    唔難 100 快門 大d 光圈。咁又得左。

TOP

回覆 921# aichun


    冇啦 .放走左啦 .

TOP

俾你感染了
jeremymak 發表於 2016-12-28 08:42


個個都臥虎藏龍

TOP

回覆  chiman127


    唔難 100 快門 大d 光圈。咁又得左。
wingkps2 發表於 2016-12-28 08:43


又學到野啦

TOP