jeremymak 當前離線
特級會員
唔爭在. 舊野600D 602.8 叫法仙 wingkps2 發表於 2016-12-27 23:23
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
回覆 jeremymak 又唔可咁講..始終都係600D..好舊嘞.同埋個時支魚缸燈唔係靚野. 會爭D. ... wingkps2 發表於 2016-12-27 23:36
必思 當前離線
係Wing sir既攝影技術進步咗,唔關機事,佢宜家如果用番奸狼仲勁呀 ... 必思 發表於 2016-12-27 23:42
manman1998 當前離線
係識得簡啱“鏡頭”就會好D... 暫時玩住新款相機先,慢慢來 manman1998 發表於 2016-12-27 23:47
咁你會介紹佢用邊枝鏡? 必思 發表於 2016-12-27 23:49