必思 當前離線
特級會員
TOP
jeremymak 當前離線
今日去試咗XT2,加咗直度又鬼咁大舊,唔加又好似缺少咗D,仲要唔知幾時番貨 ... 必思 發表於 2016-9-15 22:22
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
你買都唔會咁快買啦. calvin83 發表於 2016-9-16 00:44
原先想狗衝下星期去旅行用 必思 發表於 2016-9-16 00:57
你唔買都大把機用啦/ calvin83 發表於 2016-9-16 01:02
來來去去都係幾部機,幾枝鏡 必思 發表於 2016-9-16 01:05
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
我覺得佢個直度好肉酸 唔加又得兩百零張電力 via HKEPC Reader for Android ... mail4kawai 發表於 2016-9-16 01:28
肉唔肉酸就個人口味, 部機整體上我幾滿意架, 諗住買佢去完旅行放機當租機,實戰體驗hea拍 ... 必思 發表於 2016-9-16 01:55