提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

dc and dslr... a defining different is the size of sensor.

A small sensor physically limit the DOF, give you f/2, f/3.5... It won't match a f/2.8 lens on a DSLR

TOP

質素,立體感, noise, 速度等會有大分別..

TOP

原帖由 lijk1 於 2009-4-28 19:00 發表


我都想知你講嘅 "D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡 " 有咩問題?

佢可能覺得自己用DSLR 最靚仔, 其他人用既都係毒男囉

TOP

原帖由 lijk1 於 2009-4-28 19:00 發表


我都想知你講嘅 "D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡 " 有咩問題?


個問題就係 "D人渣"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-4-27 23:41 發表

有時係街到見到D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡,又真係幾毒 , 不過都係睇場合LA, 好似記者做採訪個時又會覺得PRO


我有成八百幾度近視, 唔帶眼鏡點睇野

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-4-27 23:41 發表

有時係街到見到D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡,又真係幾毒 , 不過都係睇場合LA, 好似記者做採訪個時又會覺得PRO

有近視有罪?
定係影相一定要帶con?

TOP

原帖由 patwong1998 於 2009-4-29 13:53 發表

有近視有罪?
定係影相一定要帶con?


我帶眼鏡係比帶 con 好睇

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-4-27 23:41 發表

有時係街到見到D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡,又真係幾毒 , 不過都係睇場合LA, 好似記者做採訪個時又會覺得PRO


記者唔係講意境, 佢要既只係影得清, 夠光唔會暗, 好多時禁實shutter連拍
你認為咁就叫pro? 做記者黎講, 係law!

TOP