neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
TOP
lsman1 當前離線
suck again until u suck seeds
特級會員
eieio 當前離線
進階會員
sunyung 當前離線
原帖由 lijk1 於 2009-4-28 19:00 發表 我都想知你講嘅 "D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡 " 有咩問題?
老鼠....^^ 當前離線
Reborn 當前離線
同學們,我們來得太晚了。
Oops 當前離線
『魚樂部』
原帖由 garymmf 於 2009-4-27 23:41 發表 有時係街到見到D人渣住部既DSLR, 仲要加大大個外閃, 將厚厚既眼鏡拍落觀景器裡,又真係幾毒 , 不過都係睇場合LA, 好似記者做採訪個時又會覺得PRO
patwong1998 當前離線
原帖由 patwong1998 於 2009-4-29 13:53 發表 有近視有罪? 定係影相一定要帶con?