80D加小白兔影
aichun 發表於 2016-12-23 00:03


70-200/4 is 正呀

TOP

good shot
aichun 發表於 2016-12-23 00:04



    thx

TOP

70-200/4 is 正呀
manman1998 發表於 2016-12-23 00:06


係f2.8二代果支呀

TOP

係f2.8二代果支呀
aichun 發表於 2016-12-23 00:27



    唔貴唔買

TOP

係f2.8二代果支呀
aichun 發表於 2016-12-23 00:27


仲正

TOP

80D加小白兔影
aichun 發表於 2016-12-23 00:03



    師兄支支極品

TOP

仲正
manman1998 發表於 2016-12-23 00:34



    呢支全開已經好正

TOP

師兄支支極品
chiman127 發表於 2016-12-23 01:27


都冇用啦,我買果時已經送完技術了

TOP





大白2 全開

TOP

大白2 全開
jeremymak 發表於 2016-12-24 10:40


大白2 最大光圈等於最佳光圈

TOP