回覆 36# aaoo.


其實我覺得A74真係唔錯.只係我用慣左A1.
所以冇理由帶A74去打雀,只係我份人反應好慢.冇咩影到好野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 71# wingkps2

你地本身都有深厚攝影底子  打多幾次 好快會變打雀大師

TOP

回覆 74# tskso

所以唯有去適應佢 個鼻位封實再封實
而家都小左上山搵雀 因為好快無氣 太辛苦

TOP

回覆 70# wingkps2


  我以經越黎越無動力帶腳架出戰

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2022-11-14 08:24 編輯

回覆 75# aaoo.


    我冇技術.........只係我有機.就去影.好多都唔清.不過影到都好開心.

同埋隻腳架..因買左貴小小.所以唔好蝕.

TOP

回覆 78# wingkps2

呢樣真 有時連相機無都 我都會睇人打雀  睇下都開心

今年德福三寶 我都係影左一次 但係個個禮拜都會經過果度 都會去搵下佢仲係唔係度 

TOP

回覆  wingkps2


  我以經越黎越無動力帶腳架出戰
aaoo. 發表於 2022-11-14 16:20



   落腳又真係sharp好多, 快門可以慢d對 傻雀

TOP