話時話,有冇人願意,陪我去買機。

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2019-3-24 01:58 編輯
話時話,有冇人願意,陪我去買機。
風十三 發表於 2019-3-23 13:52



我想買細機snap野的, 但我想睇多 GRIII D review先

始終唔係平

(我聽聞GR系列: I & II好容易入塵,唔知呢度有無用家係咁?)

TOP

我想買細機snap野的, 但我想睇多 GRIII D review先

始終唔係平

(我聽聞GR系列: I & II好容 ...
ayacalip 發表於 2019-3-24 01:56


yes, you can also open it to clean out the dust.

TOP