直上z8
jeremymak 發表於 2023-10-13 15:28

咁8仔同呢部f又兩樣嘢嚟
當然2部都可同時擁有

TOP

40/2.0, 28/2.8
calvin83 發表於 2023-10-13 16:53

想佢出支50.4舊版就好了

TOP

想佢出支50.4舊版就好了
kklaw286 發表於 2023-10-13 16:56

50.4做唔到幾細

TOP

識幾個影友吾係用nikon都去買!
睇嚟呢部機真係幾冧得舊攝影人

TOP

第3,4水後啲貨源會足夠返
到時至買 依家反而諗下用咩鏡係機長插
kklaw286 發表於 2023-10-13 16:51


我琴日去華強北訂左喇, 睇下第二水派唔派到俾我

我訂40mm kit, 所以會40mm長插

TOP

我琴日去華強北訂左喇, 睇下第二水派唔派到俾我

我訂40mm kit, 所以會40mm長插 ...
jda 發表於 2023-10-13 17:01

好~
記得叫佢開發票用嚟保修
國内有兩年保。

TOP

識幾個影友吾係用nikon都去買!
睇嚟呢部機真係幾冧得舊攝影人
kklaw286 發表於 2023-10-13 17:00


我本身已經無玩nikon
呢部野令我又跌返入去個泥坑

TOP

好~
記得叫佢開發票用嚟保修
國内有兩年保。
kklaw286 發表於 2023-10-13 17:03


收到, 多謝提醒

TOP

我本身已經無玩nikon
呢部野令我又跌返入去個泥坑
jda 發表於 2023-10-13 17:06

呢部機咁熱呢個都係主因嚟!
幾中意佢用手動鏡都有ai識别人眼,
只要手動對焦由紅轉綠色就中焦

TOP

回覆 784# kklaw286
我個人就好膚淺...我係因為勁鍾意佢用番舊 Nikon logo 同埋用粒EXPEED 7 好似用 Z8 feel !!!

TOP