kklaw286 當前離線
長老會員
直上z8 jeremymak 發表於 2023-10-13 15:28
TOP
40/2.0, 28/2.8 calvin83 發表於 2023-10-13 16:53
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
想佢出支50.4舊版就好了 kklaw286 發表於 2023-10-13 16:56
jda 當前離線
進階會員
第3,4水後啲貨源會足夠返 到時至買 依家反而諗下用咩鏡係機長插 kklaw286 發表於 2023-10-13 16:51
我琴日去華強北訂左喇, 睇下第二水派唔派到俾我 我訂40mm kit, 所以會40mm長插 ... jda 發表於 2023-10-13 17:01
識幾個影友吾係用nikon都去買! 睇嚟呢部機真係幾冧得舊攝影人 kklaw286 發表於 2023-10-13 17:00
好~ 記得叫佢開發票用嚟保修 國内有兩年保。 kklaw286 發表於 2023-10-13 17:03
我本身已經無玩nikon 呢部野令我又跌返入去個泥坑 jda 發表於 2023-10-13 17:06
vacuum.tube 當前在線
中級會員