回覆 750# eddychoy04

如果玩器材就即時要轉,如果玩攝影就睇定 D 先。

TOP

回覆  eddychoy04

如果玩器材就即時要轉,如果玩攝影就睇定 D 先。
tomlei 發表於 2019-6-8 22:53

兩樣都有,

器材是我的二號机 Pana G5 已有 7 年机和 shutter 神神地,想換。
影相是最近因工作關係,遇上室內攝影, 發覺我所有鏡最 wide 的是 24 mm, 不夠就是不夠, 我從前從未玩過勾叉歪, 而家我知它的重要性, 室內冇佢是攪唔掂的, OM 7~14 F4 是不二之選。

但睇到你地在富士台放的毒, 又發現 Fuji X-T3 + XF 10~24 mm F4 呢枝好野, 便有雙修的念頭。

最大敵人就梗係褲袋唔生性, 又就要交稅, 我都會睇多一兩個月先決定。

以下兩個方案, option 1 比 option 2 好,但貴一幻........


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

兩樣都有,

器材是我的二號机 Pana G5 已有 7 年机和 shutter 神神地,想換。
影相是最近因工作關係,遇上 ...
eddychoy04 發表於 2019-6-8 23:25



    買晒冇煩惱

TOP

買晒冇煩惱
必思 發表於 2019-6-9 01:30

Mark 6 唔中............

TOP

兩樣都有,

器材是我的二號机 Pana G5 已有 7 年机和 shutter 神神地,想換。
影相是最近因工作關係,遇上 ...
eddychoy04 發表於 2019-6-8 23:25

精神上支持双修

TOP

T3 好d.

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2019-6-9 23:53 編輯

回覆 772# eddychoy04

有em1 ii 追雀不如用xh1加埋grip 都係8k 多 ,又有機身防震夾無防震鏡10-24仲好用,除非等xpro3 有xt3 sensor 加防震,初出唔方平。。。

買支fringer ef-fx轉插用番c 記10-18,50.8, 24.8好玩又平

TOP

本帖最後由 eddychoy04 於 2019-6-11 00:23 編輯
回覆  eddychoy04

唔係要追雀寧用xh1 ,又平的又有防震仲好用,除非xpro3 有xt3 sensor 加防震。。。

買 ...
mokngaihong 發表於 2019-6-9 23:46

xh1 都係好野, 但 X-T3 除 BIS 外, 一齊贏 XH1.
加 adaptor 玩 C 鏡咪又係重和貴, 茂咁多錢。
D基金生左性減蝕幻五, 再升多一幻可出擊喇.

TOP

回覆 778# eddychoy04

老實除快小小同細的外真係唔覺xt3 好過xh1 幾多,猶其無避震下用無避震鏡成日隊高ISO好多時仲差過xt3,有時間睇埋dp review 好,我寧留xh1放xt3

TOP

本帖最後由 eddychoy04 於 2019-6-10 00:05 編輯
回覆  eddychoy04

老實除快小小同細的外真係唔覺xt3 好過xh1 幾多,猶其無避震下用無避震鏡成日隊高ISO好 ...
mokngaihong 發表於 2019-6-9 23:58

我的用途好 pure , 影景, 就只入 OIS 鏡好了.
夜境落腳, OIS 都是要 off.
動態野就交給 EM1-MKII 了,
兩修的優勢.........

PS: Dpreview 當然睇左。

TOP