回覆 eddychoy04
如果玩器材就即時要轉,如果玩攝影就睇定 D 先。
tomlei 發表於 2019-6-8 22:53 
兩樣都有,
器材是我的二號机 Pana G5 已有 7 年机和 shutter 神神地,想換。
影相是最近因工作關係,遇上室內攝影, 發覺我所有鏡最 wide 的是 24 mm, 不夠就是不夠, 我從前從未玩過勾叉歪, 而家我知它的重要性, 室內冇佢是攪唔掂的, OM 7~14 F4 是不二之選。
但睇到你地在富士台放的毒, 又發現 Fuji X-T3 + XF 10~24 mm F4 呢枝好野, 便有雙修的念頭。
最大敵人就梗係褲袋唔生性, 又就要交稅, 我都會睇多一兩個月先決定。
以下兩個方案, option 1 比 option 2 好,但貴一幻........
|