我玩SLR 都冇內閃,外閃一早習以為常... 就算屋企影物件都跳燈

成日覺機頂直打,打到個人唔靚 ...
manman1998 發表於 2013-10-31 19:42


內閃一般供just in case情況.  因此, 永遠有好過冇.  另外, 內閃唔係吓吓打人嘅.  打人梗係唔好兜口兜面

TOP

內閃一般供just in case情況.  因此, 永遠有好過冇.  另外, 內閃唔係吓吓打人嘅.  打人梗係唔好兜口兜面  ...
pc1668 發表於 2013-10-31 20:08

有就一定好過冇啦,不過相機熱靴真係好重要... 有同冇,反映到部機個定位

Nikon 友最多閃燈達人,燈不離手

TOP

據聞, 要做到咁先weather seal喎
pc1668 發表於 2013-10-31 18:25



    刀係力狂靚仔D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

V1 冇內閃有(標準)熱靴, 又是什麼定位?!
QE3 發表於 2013-10-31 23:35

以DC作比俞,冇熱靴D... 算唔算儍瓜機?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

儍瓜機有冇 SVGA 1.0X EVF?
QE3 發表於 2013-10-31 23:49

以DC作比俞,有熱靴VF 果D,Prosumer 嫁喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁有 EVF 果d, 長炮 DC 乎?
QE3 發表於 2013-10-31 23:58

咁又可換鏡/大CMOS睇高D

TOP