pc1668 當前離線
特級會員
我玩SLR 都冇內閃,外閃一早習以為常... 就算屋企影物件都跳燈 成日覺機頂直打,打到個人唔靚 ... manman1998 發表於 2013-10-31 19:42
TOP
manman1998 當前在線
內閃一般供just in case情況. 因此, 永遠有好過冇. 另外, 內閃唔係吓吓打人嘅. 打人梗係唔好兜口兜面 ... pc1668 發表於 2013-10-31 20:08
kazami00 當前離線
進階會員
據聞, 要做到咁先weather seal喎 pc1668 發表於 2013-10-31 18:25
QE3 當前離線
Banned
V1 冇內閃有(標準)熱靴, 又是什麼定位?! QE3 發表於 2013-10-31 23:35
儍瓜機有冇 SVGA 1.0X EVF? QE3 發表於 2013-10-31 23:49
咁有 EVF 果d, 長炮 DC 乎? QE3 發表於 2013-10-31 23:58