jeremymak 當前離線
特級會員
TOP
killuakam 當前離線
Banned
一條溝就收買左你.......... killuakam 發表於 2016-9-2 08:27
必思 當前離線
Xt2 外國開售了 jeremymak 發表於 2016-9-2 08:05
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
香港早兩日已經有得訂,八號派貨 必思 發表於 2016-9-2 09:17
XT2 賣12k半,正 咁E-M1mk2應該唔會高開 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-2 09:36
咪又係12K半囉,O記開價一向離地 必思 發表於 2016-9-2 09:41
怕佢唔止啫 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-2 09:56
上次EM1都係開咁上下 必思 發表於 2016-9-2 10:14