本帖最後由 pc1668 於 2013-10-31 18:12 編輯
所謂頂級 Pro 機高級型號冇內閃係奸泥一大敗筆!  比方說 Pro 佬唔駛 All See 咩?!  ...
QE3 發表於 2013-10-31 17:47


話...加左內閃做唔到weather seal喎   (似乎係奸狼講 )

死火, 我部力狂Dog柒伯咪入水

TOP

呢個又真係太 Bad!  不過無反冇閃係想造細部機, 呢個可以理解, 但頂級單反加內閃空間上根本完全唔 ...
QE3 發表於 2013-10-31 18:02


女朋友系列唔大部都有內閃

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁有冇 EVF 先?!
QE3 發表於 2013-10-31 18:13


豬X柒

TOP

咁人地笨鴨 K-3/5/7 果d又做到丫, 個防水都吳知幾強!
QE3 發表於 2013-10-31 18:14


我部
    water fish is my friend勁d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

豬系就唔細部啦!
QE3 發表於 2013-10-31 18:17



    豬X系列唔算大部

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁人地笨鴨 K-3/5/7 果d又做到丫, 個防水都吳知幾強!
QE3 發表於 2013-10-31 18:14


據聞, 要做到咁先weather seal喎


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP