提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-10-31 12:39 編輯
妖... 我玩DSLR 咁耐,從來未用過內閃
manman1998 發表於 2013-10-30 22:06


其實內閃係好方便.  有嘅話, 話起手要, 隨時隨地可以用, 完全唔用亦可.  冇嘅話, 得一個結果, 就係冇得用.
特別是在旅行期間, 唔會下下帶外閃(我直頭唔帶).  有時真係話要就要, 㩒個制就彈出黎, 超方便(好在部D700有).

我玩左SLR/DSLR好.................耐  

TOP

其實內閃係好方便.  有嘅話, 話起手要, 隨時隨地可以用, 完全唔用亦可.  冇嘅話, 得一個結果, 就係冇得用 ...
pc1668 發表於 2013-10-31 14:38



    完全同意 所以我寧願買3n都唔買5r 因為無閃用 背光時真係好煩

TOP

完全同意 所以我寧願買3n都唔買5r 因為無閃用 背光時真係好煩
京 發表於 2013-10-31 12:39


基本上乜都要外加好似係擴充方便,但係多一舊就是多一舊,
有時想加閃補補光,又要拎出黎上落去

TOP

現在知佢會出Df 未仲後悔:
1)可對應AIS 鏡頭。
2)復古設計﹐F3 造型,可以用OMD 幻想。
3)135 FX 格栻。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

所謂頂級 Pro 機高級型號冇內閃係奸泥一大敗筆!  比方說 Pro 佬唔駛 All See 咩?!  ...
QE3 發表於 2013-10-31 17:47



    燈仔唔夠Pro

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冇得用仲 "Pro" 呀!   
QE3 發表於 2013-10-31 17:55



    所以無反都冇內閃係幾反智

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP