以前 xxD for 正副廠 新舊 配備都係比 xxxD 完善的
manman1998 發表於 2019-4-7 19:37



單反年代係咁分,冇反新機都會拮多少少牙膏,入門機都俾多少少功能

TOP

算啦

唔啱用就係唔啱用
jeremymak 發表於 2019-4-7 19:53



    次次寘機都係咁,都唔知幾時至醒

TOP

次次寘機都係咁,都唔知幾時至醒
tolo2036 發表於 2019-4-7 20:01



   吓

人地既野 , 冇謂

TOP

以前我有提過M50個靜音快門,係教唔到光圈,#179,不過都是七個月之前的事


靜音快門你覺得咁重要,買 ...
tolo2036 發表於 2019-4-7 19:50


枝鏡交易取消左冇買...
我買2手姐-3-

   
回覆  我係小魚兒
拍片係唔係都無聲,要靜音快門做乜
魚導拍劇照?
NPNT 發表於 2019-4-7 19:23



    我意思睇人拍D片 覺得佢OK...

TOP

算啦

唔啱用就係唔啱用
jeremymak 發表於 2019-4-7 19:53



    買過方知大鑊,醉過方知酒濃

TOP

枝鏡交易取消左冇買...
我買2手姐-3-

   


    我意思睇人拍D片 覺得佢OK... ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 20:08


我未拍過片,1080算收貨,4k應該平平甚至唔合格

TOP

買過方知大鑊,醉過方知酒濃
必思 發表於 2019/4/7 20:22


食住花生方知好戲上

TOP

回覆 704# 我係小魚兒


    你拍開片。都應該知c 記冇部拍片得架啦。。

TOP

本帖最後由 s20012797 於 2019-4-7 20:33 編輯
回覆  我係小魚兒


    你拍開片。都應該知c 記冇部拍片得架啦。。
wingkps2 發表於 2019/4/7 20:29


M50主打可4k做賣點E樣最夠Funny

TOP

回覆  我係小魚兒


    你拍開片。都應該知c 記冇部拍片得架啦。。
wingkps2 發表於 2019-4-7 20:29



    又唔係GE 好多人拿CANON 拍片, 始終佢EF鏡多
有人用SONY 插EF鏡拍<---見最多

食住花生方知好戲上
s20012797 發表於 2019-4-7 20:26



   
買過方知大鑊,醉過方知酒濃
必思 發表於 2019-4-7 20:22


依家後悔中....

   
我未拍過片,1080算收貨,4k應該平平甚至唔合格
tolo2036 發表於 2019-4-7 20:22



    依部機唔可以話唔好...只係唔岩我姐...
佢功能好岩好多鐘意簡單GE人...
可惜我愛setting

TOP