回覆 我係小魚兒
你拍開片。都應該知c 記冇部拍片得架啦。。
wingkps2 發表於 2019-4-7 20:29 
又唔係GE 好多人拿CANON 拍片, 始終佢EF鏡多
有人用SONY 插EF鏡拍<---見最多
食住花生方知好戲上
s20012797 發表於 2019-4-7 20:26 
買過方知大鑊,醉過方知酒濃
必思 發表於 2019-4-7 20:22 
依家後悔中....
我未拍過片,1080算收貨,4k應該平平甚至唔合格
tolo2036 發表於 2019-4-7 20:22 
依部機唔可以話唔好...只係唔岩我姐... 
佢功能好岩好多鐘意簡單GE人...
可惜我愛setting |