連快門速度都轉唔到GE....

1


    但轉左, TICK 左佢都唔出黎
係唔係BUG 黎? ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 09:19


你揀咗第幾個screen出水平儀,如果你tick咗1,2,3個screen,而在第二個screen至有揀有水平儀,第一次setup佢俾第1個screen你,咪冇囉。你按info揧就會跳去screen 2,就一定有顯示水平儀,以後開機就會留在screen 2有顯示水平儀個畫面,你再按info掣就會循環跳去screen 5-1-2-5,適合不同拍攝場合
   
由eos-m一代至m50,一直個setup都冇變過

TOP

1位機同2位機分别,1位仲平過2位,老虎要M6
manman1998 發表於 2019-4-7 13:02



除咗掣多D,基本上沒有分別,冇記錯m5,6都冇静音快門,而用手機,電腦遙控拍攝,m5,m6都唔能即時自動傳送相片,最大分別反而係m5,m6可以用IR remote,m50祇可以用手機或藍牙remote

TOP

冇問啦....




    部機打算依幾日/即日放算啦....
後悔呀後悔呀><
超後悔呀...    ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 11:18


話咗俾你聽用一日就放又唔信

TOP

除咗掣多D,基本上沒有分別,冇記錯m5,6都冇静音快門,而用手機,電腦遙控拍攝,m5,m6都唔能即時自動 ...
tolo2036 發表於 2019/4/7 13:50


魔燈巧似有Silent Picture Mode,係幾時出到比M50 only

TOP

回覆 673# 必思


   
    忠言總是.......
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

不如又試下入部M6 睇得唔得

TOP

不如又試下入部M6 睇得唔得
manman1998 發表於 2019-4-7 16:08


一樣,用開pro機,乜都有得Set,俾三千幾蚊,又要有pro機享受,買任何一部機,結果都係一樣,冇好下場,版主應該衰過唔少次,其實我唔明,一般影相真實要set咁多嘢?!

TOP

一樣,用開pro機,乜都有得Set,俾三千幾蚊,又要有pro機享受,買任何一部機,結果都係一樣,冇好下場, ...
tolo2036 發表於 2019-4-7 16:26



    版主就係想發掘出一部三仟幾蚊既pro機

TOP

版主想多左。
雖佢初出都唔平。
但依家個價對得住佢了。
心急既人。真係唔啱用。包括我

TOP

版主就係想發掘出一部三仟幾蚊既pro機
必思 發表於 2019-4-7 16:49


想蔗渣價錢,燒鵝味道

TOP