連快門速度都轉唔到GE....
1
但轉左, TICK 左佢都唔出黎
係唔係BUG 黎? ...
我係小魚兒 發表於 2019-4-7 09:19 
你揀咗第幾個screen出水平儀,如果你tick咗1,2,3個screen,而在第二個screen至有揀有水平儀,第一次setup佢俾第1個screen你,咪冇囉。你按info揧就會跳去screen 2,就一定有顯示水平儀,以後開機就會留在screen 2有顯示水平儀個畫面,你再按info掣就會循環跳去screen 5-1-2-5,適合不同拍攝場合
由eos-m一代至m50,一直個setup都冇變過 |