回覆  jeremymak


    正,乜嘢鏡?
panda360 發表於 2016-12-6 10:44


Nikon 135mm dc

TOP

回覆  jeremymak


    正,乜嘢鏡?
panda360 發表於 2016-12-6 10:44


不過,唔夠你sharp

TOP

Nikon 135mm dc
jeremymak 發表於 2016-12-6 11:20


過來挑機,講笑啫。

TOP

過來挑機,講笑啫。
panda360 發表於 2016-12-6 12:09



    已經輸左俾你

講真

TOP

add brick
jeremymak 發表於 2016-12-6 01:35


美拍。。。iso咁正呢

TOP

已經輸左俾你

講真
jeremymak 發表於 2016-12-6 12:12


師兄,夜拍,你一定win 晒,N記大樓,點解停咗?

TOP

Canon 機插Nikon 鏡掛,一剛一柔

TOP

Canon 機插Nikon 鏡掛,一剛一柔
manman1998 發表於 2016-12-6 15:57


最冇品既組合

TOP

美拍。。。iso咁正呢
chiman127 發表於 2016-12-6 14:56


富士都得
I know u know

TOP

最冇品既組合
jeremymak 發表於 2016-12-6 16:10


影到心水嘢咪得囉

TOP