jeremymak 當前離線
特級會員
回覆 jeremymak 正,乜嘢鏡? panda360 發表於 2016-12-6 10:44
TOP
panda360 當前離線
進階會員
Nikon 135mm dc jeremymak 發表於 2016-12-6 11:20
過來挑機,講笑啫。 panda360 發表於 2016-12-6 12:09
chiman127 當前離線
Banned to post
add brick jeremymak 發表於 2016-12-6 01:35
已經輸左俾你 講真 jeremymak 發表於 2016-12-6 12:12
manman1998 當前離線
Canon 機插Nikon 鏡掛,一剛一柔 manman1998 發表於 2016-12-6 15:57
美拍。。。iso咁正呢 chiman127 發表於 2016-12-6 14:56
最冇品既組合 jeremymak 發表於 2016-12-6 16:10